دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.
دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.

تقدیر از مهندس مفیدی برای گذار از شرایط سیل دیزباد

«دیزباد وطن ماست»- از لحظه وقوع سیل تا زمان بازگشایی جاده دیزباد تلاش های فراوانی توسط شورای اسلامی، دهیاری و اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای نیشابور صورت گرفت.

به گزارش دیزباد وطن ماست، شورای اسلامی دیزباد از جانب مردم دیزباد از مهندس مفیدی، رئیس اداره حمل و نقل جاده ای شهرستان نیشابور برای خدمات این اداره به دیزباد سپاسگزاری کرد.





جناب آقای مهندس مفیدی

رییس محترم اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نیشابور


با سلام و درود

بدین وسیله ناب ترین مراتب سپاس و قدردانی به سبب کوشش های بی دریغ جنابعالی در طول روزهای گذشته در رفع موانع جاده اصلی دیزباد و در پی آن بهسازی جاده موقت روستای دیزباد بالا (جاده گاز) که در پرتو تلاش مجدانه شما و همکاران سخت کوشتان فراهم آمده است، تقدیم می گردد.

برخود لازم میدانیم تا تشکر اهالی فرهیخته دیزباد را به حضور جنابعالی، جناب آقای مهندس نیک اختر معاون محترم، جناب آقای مهندس قادری مدیر محترم امور اجرایی، جناب آقای زرگرانی امور روابط عمومی و رانندگان محترم ماشین آلات راهسازی، آقایان حیدری ، کریمی و حصاری تقدیم نماییم.

امید است با تلاش شما عزیزان در همکاری نزدیک با شورای اسلامی و دهیاری دیزباد و اهالی محترم، جاده اصلی دیزباد در آینده نزدیک ترمیم و بازسازی شود.

توفیق روز افزون در تمام مراحل زندگی را برای شما تلاشگران عرصه سازندگی از خداوند متعال خواستاریم.

روابط عمومی شورای اسلامی دیزباد بالا


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد