بازدید مدیر عامل بانک شهر از تیم ملی پهلوانی کشور

غلامحسین مظفری

مهندس مظفری مدیرعامل بانک شهر به اتفاق هیات همراه در محل تمرین تیم ملی کشتی پهلوانی کشور حضور یافت. مظفری در این دیدار، حضور در جمع قهرمانان و پهلوانان کشور را به منزله فرصت و توفیق دانست و ضمن گرامیداشت پهلوانان سابق کشور افزود، آرزوی قلبی ما حفظ و تسری فرهنگ پهلوانی در سراسر کشور بوده و تقویت روحیه جوانمردی را لازمه جامعه کنونی کشور دانست

طالقانی سرپرست فدراسیون کشتی پهلوانی و ورزش باستانی کشور نیز ضمن قدردانی از حضور مدیرعامل بانک شهر خاطرنشان کرد این قبیل حمایت‌ها از سوی مسئولین، سبب افزایش روحیه و توان در بین جامعه ورزشی کشور خواهد شد و اظهار امیدواری کرد موفقیت تیم ملی کشتی پهلوانی در روزهای پایانی هفته جاری در مسابقات جهانی بتواند غرور ملی مردم ایران را ارضاء نماید.

در پایان این مراسم، بانک شهر با اعطای هدیه و یک جلد نهج‌البلاغه نفیس از ورزشکاران و کادر فنی تیم ملی کشتی پهلوانی کشور تقدیر کرد.

اولین دوره مسابقات جام جهانی کشتی پهلوانی، گرامیداشت جهان پهلوان تختی طی روزهای نهم و دهم آبانماه سال جاری با حضور 30کشور عضو فدراسیون جهانی در استان لرستان برگزار و همزمان از تندیس جهان پهلوان تختی در یکی از میادین شهر خرم‌آباد نیز رونمایی می‌گردد. 

آخرین اخبار از مهندس غلامحسین مظفری


.
سه شنبه ۷ آبان ۱۳۹۲ - به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر : صلاحیت عمومی و تخصصی غلامحسین مظفری به عنوان مدیرعامل بانک شهر با ارسال نامه‌ای از سوی بانک مرکزی مورد تایید قرار گرفت. مظفری پیش از این طی دو دوره به عنوان عضو هیئت ‌مدیره بانک شهر مشغول خدمت بوده و در چند ماه گذشته نیز تصدی سرپرستی این بانک را عهده‌دار بود.
.

۱۳۹۲ يکشنبه ۲۴ شهريور - به گزارش مشهد نیوز : از محافل غیر رسمی خبر می رسد گزینه نهایی دولت تدبیر و امید برای استانداری خراسان رضوی، "غلامحسین مظفری" است. مهندس مظفری از مدیران بومی استان می باشد که سوابق مدیریتی در سطح ملی دارد، مورد اعتماد هر دو جریان سیاسی مطرح کشور است، چهره ای فراجناحی و معتدل محسوب می شود و با توجه به سابقه مسئولیت در سیستم بانکی کشور، کارشناس مباحث اقتصادی است و امید می رود بتواند ظرفیت های تولید و صنعت خراسان رضوی را به کار گیرد تا مسیر پیشرفت استان هموار شود.

مهندس مظفری در یک نگاه!

غلامحسین مظفری 
  • متولد سال 1347 روستای مظفرآباد نيشابور
  • کارشناسي ارشد مديريت و مهندس کشاورزی
  • نماينده مردم نیشابور در هفتمین دوره مجلس شوراي اسلامی
  • عضو هيأت مديره و معاون توسعه و پشتيباني سازمان اقتصادي کوثر
  • عضو کميسيون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شوراي اسلامي
  • عضو هيأت رئيسه کميته اقتصادي بدهيهاي دولت به بانکها
  • معاون برنامه ريزي و اقتصادي استانداري خراسان
  • فرماندار نيشابور (فرماندار برگزیده کشوری)
  • رئيس جهاد دانشگاهي خراسان - واحد مشهد
  • نماينده جمهوري اسلامي ايران در دوره مديريت منابع
  • معاون طرح و برنامه شهردار تهران (دکتر قالیباف)
  • مدير عامل بانک شهر

مرد تواضع , مهربانی , صداقت و خدمت

غلامحسین مظفری

مظفری را میتوان مردی دانست که به قول خودش روستا زاده ای است که خود را وقف نیشابور کرده است . اهل سیاست بازی و مهره چینی نیست . صاف و صادق است. این را میتوان از کلام و صحبتهایش کاملا احساس کرد. او عاشق خدمت است. نیشابور را آنگونه که باید باشد دوست دارد نه اینگونه که هست چرا که دغدغه هایش برای رسیدن نیشابور به جایگاه رفیعی است که شایسته آن است.او بارها ثابت کرده است که اهل خدمت به مردم است. از زمانی که اولین و آخرین! فرماندار بومی نیشابور شد و به عنوان فرماندار جوان و نمونه کشور انتخاب شد تا زمانی که معاون استاندار شد و یا آن زمان که پا در انتخابات مجلس هفتم گذاشت و با رای بی سابقه مردم نیشابور نماینده اول شد تمامی آن گواهی بر لیاقت و محبوبیت اش در بین مردم نیشابور دارد. او همان غلامحسین مظفری خودمان است . مردی سرشار از تواضع و مهربانی . . .

بیانیه انتخاباتی مهندس مظفری - اسفند 1390

بسمه تعالی

مردم شریف نیشابور . . . عزیزان ارجمند

انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی فرصتی گرانبها بود که بار دیگر با حضور قانونمند و پر شکوه شما رنگ حقانیت به خویش گرفت و آمیزه ای تحسین برانگیز از احساس مسئولیت در برابر حقوق اجتماعی و سیاسی و ایفای نقش در اجرای فرازمند مردم سالاری دینی را به همراه حس گسترده کرامت انسانی رقم زد. این باور که مردم قافله سالاران و سردمداران اصلی حضور در میدانهای مختلف دفاع از استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی هستند و مشروعیت و مقبولیت با جان مایه فرهنگ دینی اینان زنده و بر پا می گردد و با فداکاری و ایثار این حامیان خدا در زمین رنگ حاکمیت می پذیرد و با گام های استوار و رهایی بخش آنان تبدیل به نظامی قدرتمند در حیطه های گوناگون می شود. امروز بر هیچکس پوشیده نیست، مردم ابزار و وسیله و یا فرصتی برای بالا رفتن نیستند بلکه ولی نعمتانی هستند که باید با کمال میل و گستره جان بدون منت و غرور و بدون دروغ و ریا در خدمت تعالی و رشد و ترقی آنان کوشید و با تمامیت درایت و عقلانیت و برنامه ریزی مستمر و هماهنگ به رفع مشکلات این اقشار غیرتمند و فداکار پر داخت .

من همیشه بر این باور پای فشرده ام و در تعهدی مخلصانه و همیشگی کوشیده ام هر چند که گاهی بواسطه نامهربانی ها و بی تدبیر ها و کژاندیشها و بعضا ناملایمات بین ما فاصله ای هر چند اندک به وجود می آورند ولی آن نفس مسیحایی مردم و دم گرم آنان در طلوع هر روز ه خورشید به ما رمقی تازه بخشید و با مدد الهی هر روز جانی تازه گرفتیم تا با نیروی پر انگیزه و خلاق و پر نشاط وصل یاران را هر  روز بر بامداد طلایی نیشابور با سرودی زیبا از شرق و غرب این ابر شهر کهن با یکدیگر زمزمه کنیم و بخوانیم که دست به دست هم دهیم به مهر و این تلائلو نورانی همیشه خدا همراه ما بوده و خواهد بود .

مردم شریف نیشابور

آهنگ انتخابات که به صدا در آمد با صدای شما که صدای خداست بار دیگر در صحنه حاضر شدم و با آنکه می دانستم مشکلات جدی و موانع زیاد بر سر راه خواهد بود و یا آن را خواهند آفرید با یقینی دو چندان در محضر خدا و شما خوبان حاضر شدم و در مدتی کوتاه که از بیست روز نیز کمتر بود به این مهم پرداختیم و خانه های شما ستاد های من و قلب های شما مأمنی محکم و سنگری زیبا برای این فرزند نیشابور بود و من و شما  ما شدیم و یک رنگ و یک قامت به ندای  رهبری و نظام سیاسی و حق قانونی خویش لبیک گفتیم و سخن از بالندگی و رشد و سازندگی و هم بستگی دادیم از درد ها و غصه ها گفتیم از سوء مدیریت ها و  چالش ها سخن راندیم واز این ققنوس همیشه تاریخ که هرگاه تکانی به خود داده دروازه های علم و معرفت را در هم شکسته و چون یک خورشید در محاق طلوعی دوباره را در شرق ایران زمین همیشه سربلند شاهد بود ه است .

از مهر و محبت گفتیم از شهدا و جانبازان و از خون های مقدسی که باید میراث دار آن بود از خودمان  گفتیم ونالیدم که باید بر همه  چیز و همه اعمال و اقوال خدا ناظر و حاضر باشد و قانون در همه جا جاری شود بی کم کاست و بی جناح و باند و بی قدرتمند و زورمند و بی سرمایه بدون ریشه و غیر مشروع و بی شعار بدون شعور آنهمه چه زیبا بود در میان استقبال و همهمه و زمزمه آبشار گونه شما که حضوری الهی بود و لطفی از درگاه حقیقت مطلق که همیشه حامی شمایان در بهشت شهیدان و در منظر پاک قرآن مداران وپیروان امام بوده و هست .

این چنین بود برادران و خواهران که به روز مبارک انتخابات نزدیک شدیم و چه پر شور و هیجان همه بودند و این مردم یعنی پیروزی ملت یعنی مردم سالاری یعنی صبوری مردم و حقیقت طلبان .

ما بر این باوریم که همه چیز باید بر اساس قانون پیش رود و ار آراء مردم به دقت صیانت شود و هرگونه کژی احتمالی شناسایی و با نظارت و دقت مورد  ارزیابی و ملاحظه قرار گیرد و اگر نادرستی و یا نا راستی در قسمتی از فرایند انتخابات ایجاد شود و یا شخص یا گروهی بنا بر منافع خویش نتوانستد از اجرای این مسئولیت خطیر بر آیند در بازبینی و باز یابی طبق قانون  شبهات و نا رسایی ها مورد ملاحظه قرار گیرد و با اتکا بر عدالت اسلامی و قانون مندانه و حقوق اجتماعی مردم و کاندیدای مورد  قبول آنان در هر قسمت که اعتراضی باشد با وسواس  و حوصله و بدور از فضای خاص مورد برسی قرار گرفته و دقیقأ به پرسش ها پاسخ لازم و هدایتگرانه  داده شود تا ما به سرانجام زیبای آنچه که  رضای خدا و زیبایی اشکار حقایق و واقعیات است برسیم و از این رهگذر نظام مردم سالار ما بتواند به درستی ازرزیابی و مورد اعتماد همه جانبه در همه مراحل قرار گیرد که این هم خواست رهبری معظم و هم خواست مردم است هیئت های اجرایی و هیئت های نظارت محترم شورای نگهبان با عنایت به فرایند درخواست رسیدگی به اعتراضات با سعه صدر و حوصله و مدارا و چون امانتداری  راستین که حق هر رأی برای دارنده باید محفوظ باشد با هر گرایش و یا نظر و یا کاندیدا این را به منصه ظهور رسانند و من به عنوان شخص مورد اعتماد رأی دهندگان به خویش این مقوله را تا به سرانجام رسیدن آن پیگیری می نمایم و هر نتیجه ای عاید شود به سمع و نظر مردم شریف و هواداران و دوستداران همیشه مخلص و زیبا اندیش و متعهد خود خواهم رساند

این جانب از شمامردم خوب همیشه جز زیبایی و مهربانی و خلوص نیت چیزی ندیده ام و جز قناعت و فداکاری پیشینه ای از شما سراغ ندارم و من همیشه شیفته این اخلاق الهی و محمدی شما بوده و هستم و خدمتگذاری را برای شما افتخاری جاوید می دانم  باشد که همیشه تاریخ چون بینالود و چون سپید سحری پر نور و پاک و مقدس بمانید و چون شهیدان سرافرازان تاریخ معاصر دنیا و ایران اسلامی باشید.

فرزندکوچک شما – مهندس مظفری- اسفندماه۱۳۹۰

 

پیامک مهندس مظفری به مردم نیشابور

 

همشهریان عزیز :

انتخاباتی که برگزار شد صرف نظر از نتیجه

دریای خروشان محبت شما بود که جاری شد و کلامی جز سپاس ندارم

وعده خداست که حق پیروز است و . . . باز دوباره بهار میشود

فرزند کوچک شما : مهندس مظفری

حضور مهندس مظفری در بین مردم نیشابور

مهندس مظفری و مردم

مهندس مظفری و مردم

سایت مهندس مظفری رونمایی شد

www.mozaffari.info

 

مهندس مظفری در راهپیمایی 22 بهمن 1390

ادامه نوشته

مظفری: جهاد اقتصادی پایه های رشد و توسعه کشور است

      

غلامحسین مظفری قائم مقام مدیر عامل بانک شهر در مراسم افتتاح شعبه های بانک شهر در خراسان گفت: با توجه به نامگذاری سال 90 از سوی مقام معظم رهبری به نام سال جهاد اقتصادی بانک های کشور باید تمام تلاش خود را در جهت تحقق این شعار که پایه رشد و توسعه کشور را مستحکم خواهد کرد، به کار گیرند.

مظفری ادامه داد: جهاد اقتصادی پایه های رشد و توسعه کشور را تشکیل می دهد و محوریت توسعه می تواند بانک ها باشند و باید تمامی سعی خود را در جهت تحقق این شعار قرار دهیم. وی افزود:جهاد کلمه ای مقدس است و خیلی بالاتر و فراتر از توسعه است و با توجه به نامگذاری امسال به جهاد اقتصادی باید تلاش خود را فراتر از اراده های معمول داشته باشیم تا با تحقق این امر توسعه پایدار ملی را در کشور شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه بستر توسعه همانا راه های ارتباطی است،خاطر نشان کرد:در حوزه فعالیتهای اقتصادی شاهراه اصلی توسعه بانکها هستند که می توانند منابع را تجهیز و فرصتی را فراهم آورند تا جهش اقتصادی را ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه امسال مبلغ 30 میلیارد دلار از محل صندوق توسعه ملی برای توسعه کشور اختصاص یافته است افزود:بانک مرکزی نیز مبلغ 40 میلیارد دلار را توسط بانکها، در اختیار بخشها و فعالان اقتصادی کشور قرار می دهد که در مجموع مبلغ 70 میلیارد دلار رقم قابل توجهی برای توسعه اقتصادی است.

مظفری با بیان اینکه ذخیره سپرده قانونی بانکها نزد بانک مرکزی 15 درصد است یادآور شد: با توجه به ثبات اقتصادی در کشور اگر این سپرده در بانک مرکزی از 15 درصد به 10 درصد کاهش یابد 40 هزار میلیارد تومان ذخیره پولی برای توسعه بخش های دیگر در اختیار داریم.وی خاطر نشان کرد افتتاح بانک شهر که سرمایه اصلی آن به شهرداری ها تعلق دارد ضمن جذب سرمایه های مردم می تواند از طریق منابع مالی مربوط به مردم وشهرداری واز طریق سود حاصل از این سرمایه ها در ساخت و پیشرفت پروژه های عمرانی و زیباسازی شهر سرعت بیشتری داشته باشد.

منبع خبر : بانک شهر

مهندس مظفری برای آبادانی نیشابور و خدمت به مردم چه کرد؟

غلامحسین مظفری

 

گوشه ای از فعالیت های مهندس مظفری برای نیشابور در زمان مسئولیت های محلی . . .

 

در حوزه خدمات روستایی

  • مبتکر طرح بیمه روستاییان و تشکیل فراکسیون روستایی در مجلس هفتم

  • افزایش گازرسانی و راه سازی روستایی در سطح شهرستان

  • پیگیری تصویب بودجه 450 میلیارد تومانی توسعه راه های روستایی کشور

  • احداث ایستگاه های تامین آب روستایی در میان جلگه – سرولایت و تحت جلگه

  • تقویت و احداث پست های برق روستایی و برقی کردن چاه های روستایی

  • کسب اعتبار و اجرایی شدن طرح های احداث سد و بندهای آبخیزداری کشاورزی.

  • بهسازی و آسفالت محورهای مهم روستایی (سرچاه-برزنون-ماروسک- -گرماب)

 

 در حوزه راه و ترابری

  • ابتکار و پیگیری طرح آزادراه بینالود- کاهش فاصله نیشابور به مشهد و ارتقای گردشگری منطقه

  • اخذ مجوز و احداث بیش از 7 تقاطع غیر همسطح راه آهن در نیشابور (ازجمله زیرگذر بزرگ نصر)

  • روشنایی اتوبان نیشابور- مشهد (گردنه شریف آباد- چشمه خسرو -آزادراه باغچه و اسلام آباد)

  • راه اندازی نخستین قطار مستقل در مسیر نیشابور به تهران و بلعکس به صورت همه روزه

  • راه اندازی قطار نیشابور به مشهد (که متاسفانه  بعدها به مسیر آزادوار تغییر مسیر داد)

  • پیگیری و اخذ تصویب اتوبان کنار گذر جنوبی نیشابور (مصوب دور اول سفرهای استانی)

  • پیگیری طرح ایجاد و احداث آزادراه تهران-مشهد (قطعه سمنان-نیشابور)

  • پیگیری و طرح ارتقای جاده نیشابور –  فیروزه به بزرگراه بین شهری

  • پیگیری و اخذ اعتبار و اجرایی شدن احداث دوربرگردان های پل هوایی دولت آباد

 

در حوزه گردشگری

  • پایه گذاری و ابتکار طرح افلاک نمای بزرگ خیام در نیشابور به عنوان یک طرح بزرگ گردشگری

  • پیگیری و تصویب انتخاب نیشابور به عنوان منطقه نمونه بین المللی گردشگری

  • پیگیری جذب مشارکت جهت احداث هتل و مجموعه های گردشگری در نیشابور

 

در حوزه دانشگاهی

  • اخذ مجوز و ایجاد 7 دانشگاه پیام نور برای تمامی شهرهای شهرستان نیشابور

  • مطرح کننده طرح دانشگاه نیشابور و اخذ مجوز مجتمع آموزش عالی جهت ارتقا به دانشگاه

  • پیگیری استقلال مالی – اداری و ایجاد دانشکده های علوم پایه و الهیات دانشگاه نیشابور

  • پیگیری و اخذ مجوز و اعتبار راه اندازی پارک علم و فناوری شعبه نیشابور (خیام)

 

در حوزه اداری- سیاسی

  • تبدیل نیشابور به شهرستان ویژه و ارتقای فرمانداری نیشابور به معاونت استانداری

  •  اخذ مجوز و پیگیری ارتقای ادارات بزرگ و مهم شهرستان به معاونت اداره کل

  • طراح و پیگیر ارتقای بخش های تحت جلگه – زبرخان و سرولایت به شهرستان

 

در حوزه اشتغال و صنعت

  • اخذ مجوز احداث شهرک صنعتی خیام 2 و شهرک صنعتی عطار نیشابوری

  • طرح و پیگیری ایجاد نیروگاه بادی در شهر جدید بینالود نیشابور

  • طرح انتقال کارخانه بزرگ نخریسی خسروی مشهد به شهرک صنعتی خیام نیشابور

  • جذب سرمایه گذاری  خارجی از کشور چین در احداث کارخانه بزرگ آجر و سرامیک

 

در سایر حوزه ها

  • تکمیل مجتمع های آبرسانی شهرهای عشق آباد – درود - خرو و . . .

  • اخذ مجوز برقراری و احداث شبکه اپراتور دوم (ایرانسل) در نیشابور

  • پیگیری احداث شعبه های بانک شهر در شهرهای نیشابور و سبزوار

  • پیگیری احداث سالن های ورزشی در مناطق مختلف شهرستان (برزنون- دهنو- کارگران و..)

 

گفتنی است موارد فوق الذکر تنها به مهمترین اقدامات مهندس مظفری در توسعه و آبادانی شهرستان نیشابور و خدمت به مردم اشاره کرده است لذا جهت جلوگیری از طولانی شدن مطلب از عنوان سایر اقدامات صرف نظر میشود

مهندس مظفری : ویژگی ممتاز امام، صداقت با مردم بود

غلامحسین مظفری  

مصاحبه مهندس مظفری با نشریه حضور : واقعیت این است که همه ما دلبستگی عمیق و شدید به حضرت امام داشته و داریم. مخصوصاً ماها که در دوران انقلاب به لحاظ شرایط سنی به شکل عاطفی هم وابستگی عمیقی به حضرت امام داشتیم. به عنوان نسل دوم انقلاب این فرصت برای مـــــا فــــراهم شــــد که در جـــریان وقایع و اتفاقات انقلاب حضور داشته باشیم. فعالیتهایمان را با دانش آموزی و انجمن اسلامی دانش آموزی شروع کردیم و در زمان جنگ و دفاع مقدس توفیق حضور در کنار دیگر رزمندگان را داشتیم که تجربه های زیادی برای من به همراه داشت. بعد از آن وارد دانشگاه شدیم. در انجمن اسلامی دانشگاه فعالیت گسترده ای را شروع کردم. الان هم که در خدمت مردم در مجلس شورای اسلامی هستیم و امیدواریم خدمتگزار خوبی باشیم.

ادامه نوشته

توصیه های رهبر انقلاب درباره انتخابات آتی

 

تهران - رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از علما، اساتید،فضلا و طلاب حوزه علمیه و قشرهای مختلف مردم قم سخنان مهمی در باره انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی مطرح كردند.

ادامه نوشته

سخنی درباره مهندس مظفری

 

غلامحسین مظفری

سخن گفتن از مظفری واقعا برای من مشکل است. اصولا سخن گفتن از مردان عالم خاکستری کاری است بس دشوار. عالم خاکستریها، عالم ما متوسطهاست. آنهایی که سیاست و اقتصاد را می فهمند. صفر و یک نیستند و اهل تعاملند. مردی با پیچیدگیهای خاص که گاهی اوقات پشت عینکی گم می شود.

ادامه نوشته