دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.
دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.

گزارش تصویری از جلسه شورای اسلامی و هیئت مدیره شرکت کوه و دشت دیزباد

«دیزباد وطن ماست»- شرکت تعاونی کوه و دشت دیزباد یکی از نهادهایی است که سال ها این امید می رفت که بخواهد تغییرات اساسی در دیزباد ایجاد کند؛ یا حداقل بتواند بسیاری از مشکلات مردم را در دیزباد مرتفع کند.

این شرکت تعاونی که اعضای آن غالبا در شورای مشورتی حضور دارند، در فعالیت های دیزباد در سال های گذشته نقش محوری بازی کرده است اما نهایتا کارهایش به دلیل یک سری مسائل عقیم مانده اند.

با ورود اعضای دور چهارم شورای اسلامی دیزباد که بی وقفه به مساله توسعه دیزباد توجه کرده بودند، به نظر می رسید که شرایط برای فعالیت مجدد این شرکت مهیا باشد اما تا برگزاری این جلسه، هیچ تحرکی از این شرکت تعاونی دیده نشده بود.

برگزاری این جلسه و تسهیلاتی که در آن برای توسعه و بازقوت گیری این نهاد مدنی پیشنهاد شد، باز این امید را ایجاد می کند که ان شاء الله دیزباد بتواند شرایط جدیدی را در خصوص نهادهای مدنی اش تجربه کند.

امیدواریم که اعضای این شرکت تعاونی به زودی گزارشاتی از اقداماتشان در اختیار ما قرار بدهند تا بتوانیم در اختیار دیزبادی های عزیز قرار دهیم. همچنین امیدواریم که شرایط برای تشکیل نهادهای مدنی دیزبادی که از دل خود مردم دیزباد جوشیده باشد، بیشتر از گذشته مساعد شود.


  

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد