دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.
دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.

نقد حمید رضا گنجعلی به عملکرد دهیاری و شورای اسلامی دیزباد

«دیزباد وطن ماست»-این روزها شورای دیزباد با قاطعیت بیشتری در برابر قانون شکنی ها و موارد نقض قانون برخورد می کند. این مساله باعث شده که برخی از افراد که پیشتر بدون در نظر گرفتن ضوابط و قواعد فعالیت های عمرانی را انجام داده اند انتقاداتی را به اجرا و اعمال قانون داشته باشند.

در یادداشتی که حمیدرضا گنجعلی برای «دیزباد وطن ماست» نوشته است به برخی از این موارد می پردازد.

وی در ابتدای پیامش نوشته است: «می خواهم به عملکرد شورای دیزباد انتقادی داشته باشم.»

وی اظهار داشت: «بنده مطلع شدم که مورخ۱۲/۵/۱۳۹۳شورای محترم دیزباد دیوار پارکینک باغ ما رو بدون دستور قضایی  تخریب کرده است.» 



او می نویسد: «تخریب باغ ما از طرف نمایندگان مردم دیزباد غیر قانونی بوده و کاملا ایراد دارد.» 

وی از شورای دیزباد می پرسد: «سوال من این است که چرا در میان این همه دیزبادی که بناهای غیر قانونی ساخته اند فقط به بنای ما پرداخته اند و آن را خراب کرده اند؟»

او نوشته است: «من مطمئنم که این کار آنها از روی خصومت شخصی بوده است و اخلاقا صحیح نیست.»

حمیدرضا گنجعلی می گوید: «افراد زیادی هستند که در دیزباد خلاف های ساختمانی را مرتکب می شوند اما چون دوستی با مسئولان دارند هیچگاه جلوی نقض قانون هایشان گرفته نمی شود.»

او نوشت: «من برای تمام این موارد مدارک و شواهدی دارم که می توانم ارائه دهم.»

وی افزد: «به ما گفته اند که دلیل تخریب دیوارمان این بوده که دیوار ما درون راه بوده است و این در حالی است که دیوار مخروبه آقای ....60 سانتیمتر درون راه است.»

وی می گوید: «ما زیر راه دیواری داریم که تازه سیمانی کردیم و برای همان هم عقب نشینی کرده ایم. ۳درخت گیلاس  با ارزش و درخت سیبی را بریدیم تا راه تعریض شود.»

گنجعلی می گوید: «ما پارکینگ شخصی ساخته ایم و آقای .... که از مسئولان هستند اجازه پیدا نمی کند که زیر باغش که باغ ما و پارکینگ ماست اتومبیل خود را پارک کند و زمینه تخریب آن را فراهم کرده است.»

حمیدرضا گنجعلی می گوید: «من می توانم مورد دیگری نیز از این دست بیان کنم.»

او می گوید: «آقای .... که راه مردم را دیوار دو متری کرده است موردی ندارد و پله های خانه آقای .... در راه عمومی است نیز ایرادی ندارد.»

او اظهار کرده که این حرف ها را با هدف انتقاد سازنده و با آزادی بیان زده است. امیدوار است ترتیب اثر داده شود.

نظرات 2 + ارسال نظر
nil دوشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:00 ق.ظ

salam adel jon ............aya..inja khone baba bozrge mane{khale Sara }...........ba khone amo Mohammad Jan......................areeeeeeeeee.....in khiyabone khone mas aya...................

حمیدرضا گنجعلی شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:36 ق.ظ

سلام بر شما سر دبیر سانسور کار خسته نباشید عزیز بجای اسم من هم اگر از سه نقطه استفاده میکردی قشنگتر بود اقای محترم شما با کلمات زیاد بازی کرده اید و ادبیات تمام متن انتقاد منو تغییر داده اید.لطف کنید از این بعد اگر انتقادی شد اسم تمام افرادو بکار ببرید بنده مقاله های فراوان انتشار داده ام درون انها اسم افرادو برده ام و عین همون منتشر کرده است.انتقاد از مسئولین اگر میخواهید سازنده باشد با ذکر نام و متن بدون سانسور بکار ببرید.
بکار بردن اسم افراد میتواند سازنده باشد زیرا زمینه ی تنبیه باشد.
اینو خواهشا ب گوششون برسون رطب خورده کی تواند بکنر منع رطب

حمیدرضا گنجعلی عزیز
من هیچ الزامی برای انتشار کامل مطالبی که به دیزباد وطن ماست می رسد ندارم چون این سایت، سایت تخریب شخصیت ها نیست. این سایت، سایت اصلاحگری و تشویق است نه محل تنبیه و تخریب!
من متن کامل شما را هم درج نکردم و فقط نکاتی را که فکر می کردم که ارائه آنها ممکن است به شرایط کمک کند منتشر کردم. سانسور و تغییر ادبیات شما نیز بخشی از وظیفه من است که نه فقط درباره مطلب شما، بلکه درباره مطالبی که از همه افراد دریافت می کنم به کار می بندم.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد