دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.
دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.

نتایج نشست فروردین 93 شورای اسلامی دیزباد

دیزباد وطن ماست»- نشست شورای اسلامی دیزباد 23 فروردین در محل دفتر شورای اسلامی دیزباد برگزار شد. در این جلسه که با حضور دهیار و اعضای شورای اسلامی برگزار شد، محورهای ابلاغ شده مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.


به گزارش دیزباد وطن ماست، آخرین مصوبات این جلسه که در جلسه شورای اسلامی و شورای مشورتی نیز به شور گذاشته می شوند عبارتند از:

  1. ضرورت ایجاد نانوائی مورد تایید قرار گرفت و مقرر شد جهت بررسی جزئیات  موضوع در جلسه شورای مشورتی مطرح شود.
  2. دستورالعمل های ارسالی از ادارات محیط زیست و منابع طبیعی شهرستان در مورد نگهبانی و نگهداری ازمنابع طبیعی و محیط زیست مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد هر چه سریعتر با شوراها و تعدادی از دامداران روستاهای اطراف تماس گرفته شود و تصمیم مقتضی اتخاذ شود.
  3. در ارتباط با موضوع زباله مقرر شد، پیرو اطلاع رسانی های قبلی در محافل عمومی و با توجه به شرایط وامکانات  موجود فعلا زباله ها در دیزباد توسط مردم تفکیک و مواد آلی نظیر باقی مانده مواد غذائی توسط هر خانواده  به باغ خودشان  منتقل و سایر مواد نظیر پلاستیک برابر آموزش های داده شده به نحو مقتضی معدوم شوند. اندک زباله خشک کوچه ها و معابر و همچنین باقی مانده زباله مکان های اسکان گردشگران نیز توسط کارگری که توسط دهیاری گرفته می شود در طول سال جمع آوری شود.  نظافت سرویس های بهداشتی نیز توسط همین کارگر و به صورت مرتب انجام خواهد شد. ضمنا دیزبادی های مقیم شهر های مشهد و نیشابور برابر روال گذشته در برگشت از دیزباد زباله های خود را به شهر ها منتقل نمایند.
  4. ترمیم و مرمت مدرسه فعلی مورد تائید قرار گرفت و مقرر شد قبل از روز معلم کلیه عملیات اجرا شود.
  5. طرح ها و اعتبارات جاری و عمرانی دهیاری برای سال 93 بررسی و موارد ضروری مورد تائید قرار گرفت و مقرر شد سریعا به بخشداری منعکس شود.
  6. به منظور آبیاری درختان بوستان پیش تخت گاه ضرورت دارد اطراف نهال ها تشتک ایجاد شود و همچنین تانکر های شرکت تعاونی که چندین سال بلا استفاده مانده است به محل حمل تا جهت ذخیره آب مورد استفاده قرار گیرد. 
 تسریع در انجام این موارد بسیار ضروری است و مقرر شد از فردا  عملیات اجرائی شروع شود.

«با تشکر از امیر رضا کردی عزیز برای ارسال خبر»
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد