دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.
دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.

یگان حفاظتی دیزباد به دوربین مدار بسته تجهیز شد

«دیزباد وطن ماست»- روز پنجشنبه دوازدهم دی ماه چهار دستگاه دوربین در کیوسک نگهبانی سر مزار نصب و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش «دیزباد وطن ماست» به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی دیزباد، این دوربین ها برای کنترل شبانه روزی رفت و آمدها در مبادی ورودی دیزباد نصب شد.

گفتنی است، هزینه خرید دوربین، DVR، هارد  و پاور حدود 17 میلیون ریال شد که از سر فصل اعتبارات امنیتی دیزباد تامین و پرداخت شده است.


 ضمنا هزینه نصب، راه اندازی و سیم کشی دستگاه ها بیش از 4 میلیون ریال بوده که توسط همیاران شورا آقایان حمید کردی، وحید رضا کردی و مهدی خافی بصورت رایگان انجام  شده  است.

 همچنین  بیمه یکسال سه نفر نگهبانان ثابت دیزباد توسط همین افراد اهدا شد.

وقتی این خبر را که امیر رضا کردی عزیز برایم ارسال کرده است می خواندم، حس بسیار خوبی داشتم. از اینکه هموطنان دیزبادی ام، تا این اندازه تلاش می کنند و اینقدر افراد از خود گذشته ای در میان ما وجود دارند که  برای توسعه دیزباد از خودشان هزینه می کنند.

دیزباد و دیزبادی ها این سخاوت حمید کردی، وحید رضا کردی و مهدی خافی را هرگز فراموش نمی کند و امیدوارم که خداوند برکتی بی پایان به مال و جان این افراد و همه افرادی که هزینه هایی را برای توسعه دیزباد اهدا می کنند بدهد.

روابط عمومی شورای اسلامی در اطلاعیه ای از  همکاری یگان حفاظتی دیزباد علی میرشاهی، مهدی دارآفرین و محمدقلی میرشاهی تشکر کرده است و همچنین از رضا آزادگان که در نصب دوربین ها همکاری بسیاری کرده است.

در این اطلاعیه سپاس بی کران دیزبادی ها را به مهندس آزاد مددی بابت فرستادن دوربین ها از تهران به قیمت خرید عمده بازار، اعلام کرده است.

گزارش تصویری نصب دوربین ها را در دیزباد وطن ماست مشاهده کنید.
نظرات 1 + ارسال نظر
میرشاهی از کانادا شنبه 14 دی‌ماه سال 1392 ساعت 04:52 ق.ظ

دکتر عزیز تشکر می کنیم از اطلاع رسانی صریح وبموقع و همچنین افکار نیکوی شما ، از حس همیاری ونیکو کاری دیزبادی های عزیز نیز کمال امتنان را داریم ، امیدواریم همچون گذشته روز به روز بر تعداد افراد خیر ، مصلح و دورنگر روستایمان افزوده شود

خواهش می کنم.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد