دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.
دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.

بخش هشتم گزارش 100 روز فعالیت شورای اسلامی دیزباد

«دیزباد وطن ماست»- بخش هشتم گزارش 100 روز فعالیت شورای اسلامی دیزباد را با هم مرور می کنیم  

  • رویدادهای آذر 1392

1. بازدید مدیرکل منابع طبیعی استان خراسان رضوی از دیزباد 

آقای مهندس تقوایی و هیئت همراه در بازدید دیزباد از محل احداث بوستان پیش تختگاه دیزباد دیدن کردند. وی محل ایجاد بوستان را مناسب دانست و اظهارکرد: اداره کل منابع طبیعی تمام سعی خود را بکار خواهد برد تا بوستان دیزباد الگوی مناسب برای سایر بوستان ها در استان خراسان رضوی باشد.


2. بازدید ریاست راه وشهر سازی  نیشابور از دیزباد

در این بازدید آقای مهندس مرادی  به اتفاق آقای مهندس کاووسی  از دیزباد بازدید کردند. در این بازدید، این گروه از نقاط پر ریزش جاده دیزباد که همه ساله در بهار وزمستان خطراتی را برای دیزبادی ها می آفریند، دیدن کردند.


3. راه اندازی یگان حفاظتی دیزباد

با کشیده شدن جاده آسفالته به دیزباد، ورود مسافران غریبه تسهیل شد و همین امر نا امنی هایی را در سال های گذشته به وجود آورده است. پس از شروع فعالیت رسمی شورای منتخب، بسیاری از مردم دیزباد، شکایاتی را از سرقت اموالشان به شورا ارائه کردند و در نتیجه، بحث امنیت دیزباد در دستور کار شورای اسلامی قرار گرفت. این بحث در جلسه شورای مشورتی مطرح شد و راهکارهای موجود بررسی شد. در نتیجه شورا ضمن هماهنگی با نیروی انتظامی بخش زبرخان، اقدام به راه اندازی پلیس محلی کرد.

هدف از راه اندازی یگان حفاظتی دیزباد، برقراری امنیت در باغ ها، منازل و راه های ارتباطی، حفظ و نگهداری از محیط زیست و منابع طبیعی، و همچنین برقراری نظم و انضباط درمراسم محلی است که در نهایت به توسعه اجتماعی و فرهنگی دیزباد می انجامد. همچنین با ایجاد امنیت در دیزباد، احتمال سرمایه گذاری در دیزباد افزایش می یابد که خود از زمینه های رشد و توسعه اقتصادی دیزباد می باشد.


4. بهره برداری از سرویس های بهداشتی شماره 2 مسجد

حضور گسترده مردم در مراسم عبادی در سال های اخیر، معمولا با کمبود امکانات بهداشتی همراه بوده است. به همین دلیل، با همت مردم، هیئت امناء مسجد و شورا، پس از  سه روز تلاش شبانه روزی سرویس های بهداشتی جدید مورد بهره برداری قرار گرفت.


نظرات 1 + ارسال نظر
امیرشهاب جمعه 13 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:48 ق.ظ http://http://eshghokhoda.blogfa.com/

بر هر کسی که می نگرم، در شکایت است
درحیرتم که گردش گردون به کام کیست

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد