دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.
دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.

شورای مشورتی دیزباد حامی فعالیت های شورای اسلامی

یکی از اعضای شورای اسلامی دیزباد علیا در مصاحبه با «دیزباد وطن ماست» از تشکیل شورای مشورتی 25 نفره خبر داد. در این شورای مشورتی که متشکل از افراد با صلاحیت و علاقه مند به توسعه دیزباد می باشد، طرح های توسعه دیزباد مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

ایده شورای مشورتی برای اولین بار در این دوره فعالیت های شورای اسلامی دیزباد مطرح می شود و نوید بخش تصمیمات پخته تر برای توسعه دیزباد وطن ماست.

امید است که اعضایی که برای این شورا انتخاب می شوند خود در برخی موارد تصدی امور پروژه هایی که توسط شورا طرح می شوند را بر عهده گیرند و خود شورا نظارت این پروژه ها را بر عهده گیرد.

همچنین در برخی موارد امید است که انگیزه هایی برای توسعه در میان خود دیزباد ها ایجاد شود تا آنها خود گام هایی در مسیر توسعه دیزباد بردارند.

به عنوان مثال در مورد دیوار کشی های دیزباد، اگر بتوان استانداردی تعیین نمود تا برمبنای آن استاندارد دیوار کشی ها میان باغ ها انجام شود، این یکنواختی خود به برقراری نظم هارمونیک در باغ ها کمک کرده و در نهایت منجر به زیبایی بافت باغ های دیزباد می شود.

شورای دیزباد می تواند خود در این زمینه مصوباتی داشته باشد و مشوق هایی را برای کسانی که از این مصوبات تبعیت می کنند در نظر بگیرد.

باید در نظر داشت که خوشبختانه ما در روستای دیزباد از سرمایه ای بزرگ به نام سرمایه اجتماعی برخورداریم و آن مردمی فهیم و در عین حال متمکن هستند که خود را دیزبادی می نامند.

در صورتی که بتوانیم انگیزه کافی را در میان مردم دیزباد ایجاد کنیم، می توان از این سرمایه بزرگ اجتماعی در راه آبادانی و توسعه دیزباد علیا استفاده کرد.

نظرات 3 + ارسال نظر
روستای حاجی آباد زبرخان نیشابور چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:26 ق.ظ http://hajiabad-village.blogfa.com

با سلام ووقتتون بخیر/ جناب آقای میرشاهی عید غدیر خم برشما وتمامی اهالی محترم روستای سرسبز دیزباد تبریک وتهنیت باد موفق وپاینده باشید

من نیز این مناسبت فرخنده را به شما تبریک عرض می کنم.

himan چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:30 ق.ظ http://www.kourdlove.blogfa.com

سلام mخانم اجازه دست خودتونه.پیدات نیس...

پس این کار را انجام می دهم.

زکیه چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:08 ق.ظ http://mah0man.blogfa.com

این روزها
بیشتر از هر زمانی
دوست دارم خودم باشم !!
دیگر نه حرص بدست آوردن را دارم
و نه هراس از دست دادن را .....
هرکس مرا میخواهد بخاطر خودم بخواهد
دلم هوای خودم را کرده است ...
همین...!!

+آّپـــمــ!

OK

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد