دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.
دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.

خواسته های شورای منتخب از دیزبادی ها

پیام رسمی شورا: شما به خوبی میدانید اسلحه بدون فشنگ کارگر نیست و تا شورا پول و اعتباری نداشته باشد امکان این که مشکلات و مسائل را حل کند میسر نیست . شورا درد را میداند و درمان را نیز، اما بدانید درمان فقط با کمک و همکاری مادی و فکری شما امکان پذیر است.

- همانطوری که قبلا نیز به اطلاع رساندیم از مدتی دیگر وب سایت شورای اسلامی دیزباد راه اندازی خواهد شد. در این سایت علاوه بر آمار و اطلاعات اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و عمرانی دیزباد  صفحه ای باز خواهد شد که نام تمام دیزبادیها در آنجا خواهد بود و میزان کمکهای نقدی و یا کارگری تک تکشان ثبت و ضبط خواهد شد بنابراین مردم بدانند ما کارمان را شفاف و با حساب و کتاب شروع خواهیم کرد و انشااله با حساب و کتاب تحویل شورای آینده خواهیم داد.  در مورد حساب و کتابهای گذشته هر آنچه را شورای اسلامی گذشته به صورت مکتوب به ما تحویل دهند ما نیز پاسخگو خواهیم بود  در سایر موارد بایستی به خود آنها مراجعه نمایید.

- شورای اسلامی از انتقادات و پیشنهادات همه افراد استقبال میکند و به پیشنهادات خوب و قابل اجرا در زمان مناسب جوایزی اهدا خواهد شد. 

- تقاضای ما از عموم مردم این است اگر میخواهید بر این مشکلات غلبه کنیم و دیزبادی آباد و آزاد بسازیم در قبال افراد قانون شکن، چه دیزبادی و چه غیردیزبادی. خود را مسئول بدانید، بی تفاوت از کنار مسائل عبور نکنید اگر در جایی خطایی میبینید تذکر دهید.

- با حرفها و فعالیتهای اجرایی شورا برخورد احساسی نداشته باشید ، دوست داریم قدری بیندیشید و عاقلانه نظر دهید، عجله نکنید.

- این همه مشکلات داخلی و خارجی را نمیشود یک شبه حل کرد، مطمئن باشید شورا در کمال صداقت و درستی و در مسیر خیر و صلاح مردم حرکت خواهد کرد و ما قصد سختگیری نداریم منتهی در ارتباط با بی نظمی های موجود، راه و چاره ای جز برخورد قاطع نداریم. امیدواریم با کمک و همکاری عموم مردم اعم از زن  و مرد، کوچک و بزرگ، پیر و جوان آینده ای شاد و توام با آرامش و آسایش بسازیم.

دست در دست هم دهیم به مهر                                دیزباد خویش ر ا کنیم آباد 


نظرات 1 + ارسال نظر
امیرشهاب سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:23 ب.ظ http://eshghokhoda.blogfa.com

به همه عشق بورز به تعداد کمی اعتماد کن و به هیچ کس بدی نکن (شکسپیر)

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد