دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.
دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.

اعلام آمادگی یگان حفاظت دیزباد برای برگزاری روز طبیعت (سیزده بدر)

«دیزباد وطن ماست»- یگان حفاظت دیزباد برای روز سیزده بدر طی پیامی آمادگی خود را برای برگزاری امن و منظم این روز پر اضدحام اعلام کرد.

به گزارش دیزباد وطن ماست،  امسال همانند سال های گذشته دیزباد  در روز سیزده به در میزبان میهمانان زیادی از سرارسر کشور خواهد بود و  برگزاری این روز به مدیریت و همکاری مردم دیزباد با یگان نیازمند است.

مهندس محمود کردی رئیس شورای اسلامی دیزباد در گفتگو با دیزباد وطن ماست گفت: «افزایش چند صد درصدی ترافیک در این روز نیازمند افزایش نیروها در دو محل آسیاب عیسی و سرمزار است و دو  پست ثابت برای همین منظور  دایر شده است. همچنین با دو دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه خودرو، در طول مسیر گشت سیار دیزباد به طور کامل تحت کنترل در خواهد آمد تا از مسائل حاشیه ای تا حد ممکن جلویگیری شود. 

این مقام مسئول افزود: «یک افسر و  یک سرباز نیروی انتظامی از بخش زبرخان به دیزباد اعزام و با یگان حفاظت دیزباد همکاری خواهند نمود.» به منظور آگاهی از ضوابط و مقررات امنیتی، ترافیکی و زیست محیطی، توسط روابط عمومی شورا، اطلاعیه هائی چاپ و  تکثیر شده که در محل آسیاب عیسی به خودروهای ورودی تحویل خواهد شد.»


نظرات 1 + ارسال نظر
// بیتا \\ پنج‌شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 09:42 ق.ظ http://maloosak.69.mu

سبزه دلت را به نیت آرزوهایت، هر چه که هست گره بزن، شادی؛ زیبایی؛ لطافت و خوشی های پایدار تقدیم وجودتون سیزده بدرتون مبارک از ته دل خوشحال میشم به منم سر بزنین
86518

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد