دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.
دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.

بازدید کارشناسان راه و شهرسازی از دیزباد

«دیزباد وطن ماست»- صبح روز چهار شنبه 8 مهر ماه مهندس ایروانی و مهندس غلامی کارشناسان حفظ و ایمنی راه ها به اتفاق کاهانی مسئول امور حقوقی اداره راه و شهرسازی شهرستان نیشابور از محدوده راه قاسم آباد دیزباد بازدید نمودند.

به گزارش دیزباد وطن ماست، در این بازدید به یک نفر ازاهالی محترم قاسم آباد که حریم قانونی راه را رعایت نکرده و اقدام به ساخت و ساز نموده بود اخطار دادند.

گفتنی است است طی چند سال گذشته برخی از  باغداران حاشیه جاده آسفالته اقدام به دیوار گذاری در فاصله 80 سانتی متری لبه آسفالت نموده اند که این اقدام آنان باعث می شود اولا خودشان نتوانند محصولات خودشان در کنار جاده بارگیری و حمل نماید و ثانیا دیگران نیز نتوانند در موقع ضرورت خودرو هایشان را در کنار جاده پارک نمایند.



لذا بنا بر مصوبه شورای اسلامی جدید،  دیوار گذاری در باغات ضلع پایین جاده، به جای 80 سانتی مترقبلی به  4 متر افزایش یافته است که در این فاصله یک کامیون می تواند در قسمت خاکی  پارک کند، البته حد مرز باغات این افراد همان جوی آب قبلی آنها می باشد که تمام مالکین دیوار گذاری موظف هستند قبل از دیوار گذاری باغشان با شورا و دهیاری هماهنگ کنند.  

این مصوبه شورای اسلامی توسط اکثریت مردم دیزباد رعایت می شود که جای تشکر دارد. همچنین در ارتباط با اجرای آن همکاری مطلوبی بین یگان حفاظت دیزباد و  راه و شهرسازی وجود دارد که موجب رضایت مردم و مسئولین شده است. 


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد