دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.
دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.

سال 1394 را به همه دیزبادی ها تبریک عرض می کنم

«دیزباد وطن ماست»- مطلع سال 1394، سال موفقیت، شادکامی، روزهای زیبا، توسعه پایدار، حفظ محیط زیست، همکاری و تشریک مساعی، عبادت و اطاعت از الله قادر، خدمت به خلق و مهرورزی را به تمام دیزبادی ها و مخاطبان فرهیخته ام در سایت «دیزباد وطن ماست» تبریک می گویم.

امیدوارم که در سال جدید نیز شاهد توسعه هرچه بیشتر برای دیزباد باشیم. امروز روز اول سال است و سعی کنیم که در همین ابتدا نگاهی به گذشته بیاندازیم. ببینیم که کارمان تا چه اندازه درست بوده و چه مواردی وجود دارند که باید اصلاح شوند؟

ببینیم که چگونه می توانیم مطابق اصل فرهنگی دیزباد و دیزبادی ها که «پل زدن میان انسان ها» است، چگونه می توانیم شرایطی را فراهم کنیم که ارتباطات خودمان را گسترش دهیم؟



این سال جدید فرصت خوبی برای گذشت است، اینکه دیگرانی که به ما صدمه و آسیبی(خواسته یا ناخواسته) زده اند را ببخشیم و درگذریم.

و تلاش کنیم که بهترین ها را برای وطنمان دیزباد به ارمغان بیاوریم. لازم نیست که همه یک کار کنند، هر کسی هر کاری که می تواند انجام دهد، می تواند کمکی در راستای بهبود کیفیت زندگی در دیزباد باشد.

فکر می کنم بحث «کیفیت زندگی» در دیزباد می تواند یکی از بهترین استراتژی ها برای نهادهای مدنی دیزباد، شورای اسلامی و شورای مشورتی در سال جدید باشد.

سال گذشته این بحث اگرچه در دیزباد وجود داشت اما به نظر می شود بهتر باشد با مساعدتر شدن شرایط در دیزباد بحث کیفیت زندگی به عنوان محور کارها درآید تا بتوانیم در سال آینده در شاخص هایی از کیفیت زندگی دیزباد حرف هایی برای گفتن داشته باشیم.

من در انتها از همه شما که در طول سال گذشته با ما بودید تشکر می کنم و امیدوارم که از خدمات سایت دیزباد وطن ماست به خوبی بهره مند شده باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد