دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.
دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.

رضایت مردم دیزباد از اقدامات روابط عمومی شورای اسلامی

«دیزباد وطن ماست»- روابط عمومی شورای اسلامی دیزباد در نظر سنجی سایت رسمی خود، میزان رضایتمندی مردم دیزباد را از فعالیت هایش جویا شد.

به گزارش دیزباد وطن ماست، این نظر سنجی که به منظور ارزیابی نظرات مردم پیرامون اقدامات روابط عمومی شورای اسلامی دیزباد تهیه و تنظیم شده بود با استقبال بسیار خوبی روبرو شد.

در این نظر سنجی %80 از مردم رضایت کامل خود را از روابط عمومی شورای اسلامی اعلام کردند و %15 نیز اعلام کردند که از فعالیت های روابط عمومی شورای اسلامی رضایت دارند.

از مجموع 93 رای که به این نظر سنجی داده شده است، تنها 3 رای، %3.23 نظر منفی نسبت به اقدامات روابط عمومی شورای اسلامی داشته اند.



این نتیجه برای روابط عمومی شورای اسلامی دیزباد به مدیریت حسین خافی و دوستانشان در سایت و فیسبوک شورای اسلامی یک موفقیت بزرگ به حساب می آید.

گفتنی است روابط عمومی شورای اسلامی دیزباد از بدو فعالیت هایش تلاش های عمده خود را مصروف اطلاع رسانی و ترویج فرهنگی کرده است.

من نیز این موفقیت را به روابط عمومی که صادقانه برای اعتلای وطنمان دیزباد کار می کنند تبریک می گویم.

همچنین تشکر می کنیم از دوستان روابط عمومی که در کارهای این بخش فعالیت های چشمگیری انجام داده اند.


مدیران روابط عمومی:

حسین خافی

کریم میرشاهی


مدیران سایت شورای اسلامی دیزباد:

حامد صاحبی

مهدی خافی

امیر رضا کردی

امیر حسین کردی

بهتاش حسینی نژاد

مستنصر میرشاهی




نظرات 1 + ارسال نظر
anis araghi دوشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:27 ق.ظ

با سلام و عرض ادب و احترام به تمامی دوستان . بنده به نوبه خود از کوتاهی که شورای دیزباد در قبال تقدیر و تشکر از همه بزرگانی که از زمین و ملک خود برای آبادانی راه عبور و مرور گذشتند و هیچ سپاسی هم از آن بزرگان صورت نگرفت .گله مندم و امید این را دارم که با چشم بصیرت به همه جوانب کار بسنجند و از عزیزانی تقدیر و تشکر به عمل آورند که تمام هستیشان را برای آبادانی این سرزمین .که همانا وطن عزیزشان است دادند بدون هیچ چشم داشتی . جشنی که در نوحصار هر ساله برگزار میشود فرصت مناسبی است برای قدر دانی و سپاس گزاری از این بزرگ مردان دیزباد . با تشکر

سرکار خانم عراقی
با سلام.
متشکرم از پیام بجا و صحیحتان. امیدوارم دوستان در روابط عمومی پاسخ دهند.
با احترام

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد