دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.
دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.

60 هزار تومان سهم سالانه هر خانواده دیزبادی برای توسعه دیزباد

«دیزباد وطن ماست»- همانطور که پیشتر نیز در اطلاعیه ای اعلام شده بود، نشست شورای مشورتی و شورای اسلامی دیزباد در دفتر شورای دیزباد برگزار شد.


به گزارش «دیزباد وطن ماست» به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی، در این نشست مهندس محمود کردی گزارشی از روند اجرای فعالیت های یگان حفاظتی دیزباد ارائه داد. او اظهار کرد: «این یگان برای حفاظت و ایجاد امنیت جاده اصلی، منازل، باغات و کوهستان دیزباد ایجاد شده است. مدت زمان فعالیت این یگان به مدت یکسال خواهد بود. تعداد اعضا یگان چهار نفر است که سه نفر ثابت و یک نفر به صورت نوبتی از افراد ساکن دیزباد انتخاب می شود.» 


وی با اشاره به شرایط استثنایی ماموران امنیت دیزباد در فصل زمستان تصریح کرد: «در این فصل از سال ماموران به طور شبانه روزی فعالیت خود را به صورت کشیک ثابت در محل کیوسک و گشت سیار در داخل روستا انجام می دهند.»


این عضو شورای اسلامی افزود: «در ماه های فروردین و اریبهشت نیز به صورت مستمر، روزها در محل کیوسک ادامه می یابد. همچنین این روند در دیگر روزهای سال به گونه تناوبی و نیز در روزهای ویژه ادامه خواهد یافت که روش اجرای آن در آینده توسط شورا تعیین و ابلاغ می شود.»


30 عدد چی توز نمکی، سهم هر خانواده دیزباد برای توسعه پایدار


ضمنا در جلسه پیشین شورا قرار شد، شورا مبلغی را با توجه به برنامه های توسعه دیزباد برای هر خانواده دیزبادی تعیین کند؛ این مبلغ در جلسه شورای مشورتی و شورای اسلامی اعلام و تصویب شد. 


بنابراین مصوبه مقرر شد به منظور تامین هزینه های توسعه دیزباد، هر خانواده دیزبادی غیر ساکن در دیزباد دست کم مبلغ شصت هزار تومان را که پایه حقوق کارگری است، برای مدت یکسال پرداخت کند.


افرادی که زمستان در دیزباد ساکن هستند نیز در طول فصل زمستان، هزینه نگهبانی دو روز را تقبل می نمایند.



«دیزباد وطن ماست» ضمن تشکر از تمام دیزبادی هایی که تا کنون مبالغی را برای توسعه دیزباد به شورای اسلامی کمک کرده اند، امیدوار است که تمام دیزبادی ها تنها به پرداخت مبلغ ناچیز 60 هزار تومان که هزینه خرید 30 پفک است اکتفا نکنند و مبلغی نیز به این مبلغ افزوده و برای توسعه دیزباد هزینه کنند. قطعا مبالغ بیشتر شما تاثیر بسزایی در برنامه ها و کیفیت برنامه های شورای اسلامی در ماه های آینده سال خواهد داشت.


نظرات 1 + ارسال نظر
امین دوشنبه 16 دی‌ماه سال 1392 ساعت 06:28 ب.ظ

60هزار تومان بهای یک قفل است

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد