دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.
دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.

مراسم دیزباد سازماندهی می شود

«دیزباد وطن ماست»- مراسم عمومی دیزباد به تدریج سازماندهی شده و شکل نوینی به خود می گیرد.


به گزارش «دیزباد وطن ماست» به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی دیزباد، از حدود سه ماه پیش رویدادها و اطلاعات دیزباد از طریق سه کانال ارتباطی توسط روابط عمومی شورای اسلامی دیزباد اطلاع رسانی می شود.

 

  1. سایت «شورای اسلامی دیزباد بالا» و سایت «دیزباد وطن ماست»  که در آنها کلیه اخبار و رویدادهای جاری دیزباد منتشر می شود.
  2. فیسبوک شورای اسلانی دیزباد، کانال ارتباطی جوانان  است.
  3. سامانه  پیام کوتاه که وظیفه  اطلاع رسانی و اطلاع گیری  برای مراسم  عمومی و دعوت نامه ها را برعهده دارد.

از آنجا که برگزاری مطلوب مراسم عمومی نیازمند اطلاع رسانی دقیق، صحیح و به موقع است، روابط عمومی شورای اسلامی دیزباد پیشنهاداتی را طرح کرده است: 


الف - دیزبادی ها می توانند در صورت تمایل، بعد از فوت هر دیزبادی، زمان و محل تمامی مراسم  را به همراه یک قطعه عکس از متوفی، برای مسئولین روابط عمومی ارسال کنند تا نسبت به پوشش خبری آن در سایت شورای اسلامی و فیسبوک شورا و ارسال خبر به وسیله سامانه پیامکی اقدام شود.


ب - به منظور جلوگیری از تداخل زمان عروسی ها، از ابتدای سال 1393 روابط عمومی شورای اسلامی در نظر دارد زمان  و محل عروسی ها (دیزباد، مشهد، نیشابور و ...)  را در فیس بوک و سایت شورا منتشر کند.


از این جهت از تمام عروس خانم ها و  آقا دامادهای سال 93 که با این پیشنهاد موافق هستند  از هم اکنون تقاضا می شود، زمان و مکان عروسی را به همراه یک  قطعه عکس دو نفره مناسب به روابط عمومی شورا ارسال کنند.


ج - از کلیه کسانی که تاکنون موفق نشده اند نام و شماره  همراه خود را جهت عضویت در سامانه پیام کوتاه شورای اسلامی ارسال دارند تقاضا می شود نام  و نام خانوادگی خود را به سامانه پیام کوتاه به شماره (10007776056223) پیامک کنند.


د –از آنجا که تمام تلاش شورای اسلامی بر این قرار دارد که ان شاء الله نوروز سال 1393 دیزباد متفاوت از سال های پیشین باشد. لذا روابط عمومی شورا از هم اکنون در تدارک برنامه ریزی برای مراسم نوروز می باشد. در صورت تمایل می توانید پیشنهادات خود را برای ایام تعطیلات سال نو از طریق کانال های ارتباطی موجود اعلام کنید.

                                    

(با تشکر از امیر رضا کردی برای ارسال خبر)

نظرات 4 + ارسال نظر
علی سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1392 ساعت 03:39 ب.ظ http://www.alid.ir

ممنون بخاطر این مطلب

منصوری چهارشنبه 4 دی‌ماه سال 1392 ساعت 03:45 ق.ظ http://irangademe.blogfa.com/

سلام دوست عزیز صبح عالی بخیر
لطفا وب های تهران قدیم و قدیم قدیما را از لینکتون حذف کنید ووب فعلی را با نام ایران قدیم لینک کرده وخبرم کنید.
مچکر

منصوری چهارشنبه 4 دی‌ماه سال 1392 ساعت 04:33 ق.ظ http://irangademe.blogfa.com/

سلام دوست عزیز خواهشن اون وب های تهران قدیم وقدیم قدیما را حذفش کن چون وی قدیم قدیما را به ایران قدیم انتقال دادم وپس از انتقال حذفش کردم متاسفانه شخصی فرصت طلب روی همین وبها که وبهای پر بازدیدی بود وبهای تبلیغاتی زده اند.
مچکر

حذف شد.

ش م پنج‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1392 ساعت 03:45 ب.ظ

پیشنهادات معقول وپسندیده ای است امیدواریم همگی اجرا گردد

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد