دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.
دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.

نانوایی ویژه دیزباد

«دیزباد وطن ماست»- وقتی به توسعه دیزباد فکر می کنم می بینم که ما نیاز به چیزهای ویژه و منحصر به فرد بیشتری برای جذب گردشگران داریم، چیزهایی که دیزباد را همچون دُری بی همتا برای مردم بنمایاند.

به گزارش دیزباد وطن ماست، نانوایی دیزباد حدود چهار سال فعالیت را در سابقه خود دارد اما این سوال که چه کیفیتی از آرد، چه کیفیتی از پخت، چه کیفیتی از تبلیغ و دسترسی برای این نهاد اقتصادی وجود دارد؟

وقتی به شهر نکا در شمال ایران می روی، از چشمه ای به نام قرمرض یاد می کنند. چشمه ای که در منطقه هزار جریب و منطقه قرمرض واقع شده است. مردم از مناطق مختلف برای پر کردن ظرف هایشان به آن منطقه می روند. 

هزینه قابل توجهی هم از هر ماشین دریافت می شود اما یک محصول ویژه یعنی آبی مناسب برای سنگ کلیه ارائه می شود. آیا آن محصول ویژه در دیزباد وجود دارد؟

خیلی ها را می شناسم که برای خرید یک نان خاص به نیشابور می روند. اما آیا آن نان نمی تواند در میان راه، در دیزباد پخته شود؟ یا فضایی در جنب جاده مشهد - نیشابور در سر راه دیزباد برای عرضه این محصول وجود داشته باشد؟

نه پاسخ به این سوالات سخت است و نه اجرای آن اما بزرگترین مشکل ابهامی است که در اجرای چنین پروژه هایی وجود دارد. اینکه چه فرصت هایی از سرمایه گذاری می تواند بوجود آید؟ چگونه می توان مراحل اداری آن را طی کرد؟ باید پاسخ داده شوند.

قطعا این فضا می تواند با آگاهی مردم مورد استفاده قرار گیرد.


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد