دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.
دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.

گزارش های پیوسته از اقدامات کلیدی شورای اسلامی دیزباد

«دیزباد وطن ماست»- سه سال کار و تلاش خستگی ناپذیر شورای اسلامی دیزباد برای من که در جریان فعالیت های شورای اسلامی بودم، یک موقعیت استثنایی بود که بتوانم مدیریت بی بدیلی را برای توسعه یک روستای ناامید را شاهد باشم.

روستای دیزباد، اگرچه تاریخ بسیار بزرگی دارد و اگرچه تاریخ بسیار درخشانی دارد اما حقیقت اینجا بود که در سال های اخیر رو به زوال و نابودی گذاشته بود. مانند یک حیاط خلوت برای مشهدی ها و نیشابوری هایی که می رفتند و فقط آنچه نیاز نداشتند آنجا می گذاشتند و میوه ای بر می داشتند و بر می گشتند.

اما مدیریت و رهبری بی بدیلی که در طی سه سال گذشته بر دیزباد حاکم بوده است توانسته دیزباد را به جزیره ای امن برای ساکنان و حتی حیات وحش منطقه تبدیل کند.

دست مریزاد!

این را نه فقط به شورای اسلامی و دهیاری دیزباد می گویم، بلکه به همه دیزبادی هایی عرض می کنم که در این سال ها پشت شورا و دهیاری دیزباد ایستادند تا از همین سنگر بتوانند فعالیت های گسترده ای را در دیزباد سامان دهند.

اما این آخر راه نیست، دیزباد هنوز نیاز به توسعه دارد. چراکه هر ملکی که آباد نشود رو به ویرانی و زوال می گذارد و بنابراین عزم جزم کنید تا با تمام وجود به دیزبادمان خدمت کنیم.

دیزبادی که وطن ماست و هرگز نباید این را از یاد برد!


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد