دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.
دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.

دوچرخه ای به نام دیزباد؛ که چرخش برای حفظ محیط زیست می چرخد

«دیزباد وطن ماست»- دکتر محمد درویش در یادداشتی در مورد دوستش منصور حیدری از اسم دوچرخه او به نام «دیزباد» می گوید:

به گزارش دیزباد وطن ماست، این شخصیت محبوب دیزبادی ها در یادداشتی با عنوان: ✳️در ستایش منصور و دیزبادش!✳️ می نویسد:



منصور_حیدری، بی شک یکی از کاربلدترین و در عین حال محبوب ترین کارشناسان سازمان حفاظت محیط زیست در حوزه آموزش و مشارکت مردمی است. نحوه تعاملش را با دیگر همکاران و کنشگران محیط زیستی می پایم و می بینم که اغلب می کوشد تا با کمترین ورودی، بیشترین عایدی را برای محیط زیست به ارمغان آورد.


✅ اینک بسیار خوشحالم که این همکار شریف و سختکوشم تصمیم گرفته تا نه فقط #سه_شنبه_ها که در همه روزهای هفته با #دوچرخه تردد کند. افزون بر آن، بر روی دوچرخه اش نیز، نامی برازنده انتخاب کرده که یادآور آبادبومی است که اهالی نازنین و نیک اندیشش، بهترین عملکرد محیط زیستی را در طول نیم قرن اخیر از خود نشان داده و #دیزباد_بالا تا این لحظه، یگانه روستایی در کشور است که مردمانش با پول خود، یگان حفاظت منابع طبیعی و محیط زیست برای روستاشان راه انداخته اند.


✅ امیدوارم که #چرخ_دیزباد برای منصور حیدری عزیز هم حالا حالاها بچرخد و منش ممتاز رفتاری وی سبب شود تا شمار همکاران بیشتری در اداره کل محیط زیست #خراسان_رضوی از دوچرخه به عنوان وسیله تردد خود استفاده کنند.

آمین.


نظرات 1 + ارسال نظر
محمد گنجعلی جمعه 21 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 03:21 ب.ظ

سلام
ضمن تشکر از هم ولایتی های عزیز که در سرشماری اینترنتی شرکت کردند و دیزباد را به عنوان محل سکونت خود انتخاب کردند ، با توجه به این که از فردا مامور سرشماری در دیزباد حضور می یابد ،چنانچه موفق نشدن در سرشماری اینترنتی شرکت کنند لطفا جهت افزایش آمارجمعیت دیزباد با همراه داشتن کارت ملی، شناسنامه یا سایر مدارک رسمی که شماره ملی فرد در آن درج شده باشد در سرشماری مشارکت کنند.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد