دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.
دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.

جستجو برای اخذ گواهینامه های مدیریت در شورای اسلامی دیزباد

«دیزباد وطن ماست»- نقطه برجسته دیزباد وطن ما در حال حاضر مدیران توانمندی است که اداره روستا را بر عهده گرفته اند و بدین جهت به نظر می رسد جای گواهینامه های مدیریت در دیزباد خالی است.

در سازمان ملی استاندارد ایران برای همه چیز استانداردهایی وجود دارد که به نظر می رسد بحث محیط زیست و گردشگری در دیزباد بتواند در این سازمان ثبت شود و به گواهینامه هایی دست پیدا کند که می تواند دیزباد را برای مردم کشورمان بیشتر معرفی نماید.

علاوه بر این فعالیت های شورای اسلامی دیزباد در صورتی که روالی بر اساس استانداردهای ملی و بین المللی پیدا کند در دراز مدت می تواند از فردمحوری نجات پیدا کرده و هر کسی که وارد شورای اسلامی شود بتواند حداقل های مورد نیاز مردم را برآورده کند.

دریافت گواهینامه های ISO نیز می تواند حتی بیشتر از استانداردهای ملی مد نظر قرار گیرد. به هر حال دیزباد امروز به عنوان یک مرکز خدمات باید حداقل هایی را رعایت کند. اگر بتوانیم چنین برداشتی را به سازمان های استاندارد ارائه دهیم و بتوانیم آن را ثابت کنیم، قطعا می توانیم به دلیل کیفیت کارهایی که انجام می دهیم این گواهینامه ها را دریافت کنیم. یا حداقل استانداردهای موجود را برای تقویت فعالیت هایمان به کار بندیم.


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد