دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.
دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.

توسعه فعالیت های روابط عمومی از سطح روستا به سطح استان و کشوری

«دیزباد وطن ماست»- مانایی و توسعه فعالیت ها در تمام حوزه ها می توانند باعث شوند که موفقیت ها روز به روز گسترش یابند و این مساله برای روابط عمومی شورای اسلامی دیزباد که کارنامه درخشانی از خود به جای گذاشته امروز بیش از همیشه اهمیت دارد.

روابط عمومی شورای اسلامی دیزباد در نخستین روزهای فعالیت شورای اسلامی توانست رونمایی خوبی از این بخش سازمانی شورای اسلامی ارائه دهد. مردم با روابط عمومی رابطه بسیار خوبی برقرار کردند و امروز به جرات می توان گفت که روابط عمومی شورای دیزباد یکی از بهترین روابط عمومی های شوراهای اسلامی در سطح کشور است.

چنانچه بتوانیم ارزیابی از فعالیت این واحدها در سطح کشور انجام دهیم قطعا روابط عمومی شورای اسلامی را در صدر جدول خواهیم داشت.

در عین حال هنوز کارهای زیادی در روابط عمومی وجود دارد که باید به ثمر برسد و مهمترین آن کارها برقراری ارتباط با واحدهای خبری و نشریات در سطح استانی و کشوری است.

در طول ماه های گذشته اخبار زیادی در نشریات ملی کار شده است اما باید دانست که وقتی می خواهیم  روابط عمومی را به صورت اصولی پیش ببریم باید فعالیت ها را به گونه ای تنظیم کنیم که برنامه ای برای انتشار اطلاعیه ها و اخبارمان در رسانه ها داشته باشیم.

هزینه های رسانه ای روابط عمومی ها معمولا زیاد نیستند بنابراین صرف تولید محتوایی که دارای ارزش خبری است می تواند روابط عمومی شورای اسلامی دیزباد را در این عرصه تقویت کند.

کانال های مختلف این روابط عمومی توانسته دیزبادی ها را در جریان فعالیت ها قرار دهد اما به نظر می رسد با توسعه زیرساخت های دیزباد، نیازمند حضور مردم دیزباد هستیم. حضوری از افرادی صاحب صلاحیت و اندیشمند در عرصه های مختلف که بتواند به دیزباد کمک کند تا راه خودش را به سوی توسعه پایدار تثبیت کند.

شورای اسلامی دور چهارم شاید چیزی شبیه به یک رویا بوده باشد اما اگر ساختارها در این دوره تثبیت نشود و اگر نتوانیم روابط خودمان را همچنان حفظ کنیم، این رویا بودن کاملا حقیقت می یابد و این معنای شکست بزرگی برای دیزباد است.

دیزباد وقتی که بسته بود یا باید بسته می ماند و یا باید با مدیریتی مستمر باز می شد. در شرایط کنونی ما راهی به جز مدیریت مستمر شرایط به ویژه در حوزه روابط عمومی دیزباد نداریم.

امید است که این مساله آنقدر درک شود که بتوانیم در این فضا کارهای گسترده ای را برای بهبود شرایط در سال های آینده به ثمر رسانیم.


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد