دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.
دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.

خودروی پژوی یک دیزبادی در حریق سوخت

«دیزباد وطن ماست»- در یک حادثه خودروی پژو به دلیل نامعلوم از دنده خلاص شد و پس از طی مسیری ضمن برخورد با یک موتور سیکلت پارک شده، آتش گرفت.

به گزارش دیزباد وطن ماست، این خودرو به طور کامل در حریق سوخت اما خوشبختانه هیچ کس در این حادثه آسیب ندید.

امیدواریم که با رعایت نکات ایمنی خودرو دیگر در دیزباد شاهد چنین حوادثی نباشیم. ضمن اینکه نیاز به امکاناتی برای جلوگیری از حریق در دیزباد برای آینده دیزباد جدی می نماید.

 مسعود میرشاهی در صفحه فیسبوک خود برای این واقعه نوشت:

«زمان چهارم تیرماه ۹۵ مکان دیزباد کنار پل تختگاه پایین انچه که می بینید خداحافظی تلخ یا به نوعی شیرین من با این ابوقراضه و به نوعی سنگ دستم بودکه الحمدالله ختم به خیر شد و دربرزخ این حادثه کاملا غیر منتظره باید به این تیکه اهن دراتش سوخته بگم یادت باشه تو برای من فقط یک اهن پاره بودی اما کار راه انداز که در پیچ و خم کار اداری و کمبود وقت سالها منو بر دوشت کشوندی و بردی و اوردی و کلی خاطرات شیرین و تلخ رابرایم رقم زدی. بگو به من چی شد که یک دفعه اینگونه به سیم اخر زدی گذاشتمت کنار جاده سنگ جلوت گذاشتم با اطمینان رفتم توباغ کارامو انجام بدم دوباره بیام باهات برگردم سرکارم چی شد که یک دفعه مثل اسب سرکش راه افتادی چطوری از روسنگ ردشدی و چطوری خودتو محکم به درخت کوبیدی و اتصال باطری هات به کام آتشت کشید وقتی اومدم فقط اتش بودی و بس فقط تنها به پاس سالها سواری دادنت گفتم خداحافظ موتول و دیگر هیچ ،،،، اما باخودم گفتم خدایا چه خوب بندهاتو میشناسی و چه نیک میدانی کدام بنده هات درکشاگش درد و رنج دنیا سنگ زیرین اسیا هستند و تلخ و شیرین دنیا را با هم و درکنار هم میخواهند و انچه که خدا صلاح می داند چه خوب چه بد جزیی از واقعیت زندگی ما ادمهاست و شکی در ان نیست ،، فقط خدای راشاکرم که هیچ اتفاق جانی نه برای خودم و نه برای عابرین و مجاورین محترم دیزبادی نیفتاد و ضرر مالی قابل جبران خواهد بود. امابه دوستانم هم باید بگویم حادثه خبر نمی کند واقعا جدی بگیریم بیمه بدنه و آتش سوزی ماشینتون راجدی بگیرید.»

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد