دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.
دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.

سالگرد راه اندازی دیزباد وطن ماست

«دیزباد وطن ماست»- وقتی دیزباد وطن ماست راه اندازی شد هنوز خیلی اتفاقات در دیزباد نیافتاده بود و دیزباد به عنوان روستایی در پشت کوه های بینالود به کمترین امکاناتی دسترسی نداشت. 

توسعه دیزباد در سال های بعد از راه اندازی دیزباد وطن ماست آغاز شد و در واقع دیزباد وطن ماست خواست که همگام با توسعه دیزباد گامی باشد برای مستند سازی تاریخ معاصر دیزباد. چیزی که ما را بر این مساله واداشت این بود که دیزبادی ها نیازمند آگاهی هایی از فضایی بودند که دیزباد در آن فضا رشد می کرد.

گاهی ارتباطات کلامی برای انتقال پیام کارایی بیشتری دارد اما وقتی به سیر تحول و تطور دیزباد نگاه می کنیم می بینیم که دیزباد در بستر ارتباطات مکتوب رشد بیشتری را به خود دیده است.



دیزباد وطن ماست در طی یک دهه گذشته مکانی بوده است برای طرح بهترین ایده هایی که یک روستای گردشگری می توانسته بپرورد تا ضمن حفظ ارزش ها و سنت های خود میزبان خوبی برای طبیعت و مردمی باشد که از نقاط مختلف دنیا به دیزباد آمده اند.

شاید کاری که انجام می دهم حتی دیده نشود، اما تمام تلاشم در این مدت این بود که به مردم دیزباد خدمت کنم. خدمتی بدون دستمزد و به صورت والانتری و افتخاری. چراکه این روحیه مردم دیزباد است. این چیزی است که به وطن ما تعلق دارد و من فکر می کنم که دنیا باید بیاید و این روحیه کار حرفه ای به صورت افتخاری را از مردم دیزباد بیاموزد.

من سالگرد تولد دیزباد وطن ماست را به همه دیزبادی ها و بالاخص خوانندگان دیزباد وطن ماست تبریک عرض می کنم و از خداوند بزرگ بهترین ها را برای شما خواهانم.

سبز و زنده مانی دیزباد!

نظرات 2 + ارسال نظر
دیزبادی شنبه 5 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 01:18 ق.ظ

منم سالگرد راه اندازی دیزباد وطن ماست را تبریک میگم ، کار شما مایه افتخار دیزباد ودیزبادی هست ،موفق وپاینده باشید

ن س بینالود یکشنبه 20 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 02:22 ب.ظ

************مهم*************مهم**********
سلام عزیز-لطفا لینک ما رو در سایت تون اصلاح کنید
ممنونم[گل][گل][گل]
http://binalud.blogsky.com/

نیشابور سرزمین بینالود

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد