دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.
دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.

نگاهی به نشست 5 اردیبهشت حصار و دیزباد

«دیزباد وطن ماست»-عصر روز یک شنبه 5 اردیبهشت ماه نشست شوراهای اسلامی و دهیاران روستاهای دیزباد و حصاربه میزبانی حصار برگزار شد.

به گزارش دیزباد وطن ماست، در این نشست که با حضور جمعی از اهالی حصار در مسجد حصار برگزار شد مسائل حفظ و احیا، مراتع در مناطق جغرافیایی دو روستا مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

گفتنی است از زمان شروع به کار شوراهای اسلامی دوره چهارم همه ساله در اردیبهشت، جلساتی در ارتباط با هماهنگی و همکاری دو روستا پیرامون حفظ و احیاء مراتع و همچنین حفظ حقوق  یکدیگر برگزار می شود که خوشبختانه هردو روستا به توافقات صورت گرفته پایبند و رضایت طرفین حاصل شده است.

این توافقات از چند منظر دارای اهمیت حیاتی برای هر دو روستای حصار و دیزباد است:
1. توافقات باعث می شود که دو روستا از نظر مدیریتی نزدیکتر حرکت کنند و اقدامات یکپارچه ای در زمینه های مختلف انجام شود که این یکپارچگی باعث می شود توانش فعالیت ها به شدت افزایش یابد.
2. روستای حصار روستایی پر جمعیت است و نیروی کار مازادی دارد که در دیزباد کار می کنند و از طرف دیگر این نیروی کار مورد نیاز دیزباد است و بنابراین این نشست ها به توسعه روابط کاری بین دو روستا نیز کمک خواهد کرد.
3. روستای دیزباد دارای پتانسیل های فراوانی است و نیاز است که همکاری روستاهای اطراف را برای بالفعل کردن این پتانسیل ها داشته باشد.
در عین حال ماهیت گفتگوی میان روستاها باعث می شود از نظر رفتاری و اخلاقی فضایی بین دو روستا ایجاد شود که در صورت ایجاد هر گونه مشکلی بتوانند با همکاری های متقابل به رفع مشکل کمک کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد