دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.
دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.

کارهای پژوهشی بر روی فرهنگ دیزباد

«دیزباد وطن ماست»- ارتباط با دانشگاه ها و حمایت از پایان نامه ها هزینه زیادی ندارد اما می تواند نتایج بسیار خوبی برای نهادهایی داشته باشد که این امکان برای آنها ایجاد می شود.

شورای اسلامی دیزباد می تواند در هر سال چند سرفصل را برای پژوهش به دانشگاه هایی نظیر فردوسی، دانشگاه تهران، دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه علامه طباطبایی و سایر دانشگاه های معتبر کشور اعلام کند تا دانشجویانی که در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا شرکت می کنند انگیزه بیشتری برای کار بر روی فرهنگ و مسائل مختلف دیزباد پیدا کنند.

حمایت های اینچنینی در دراز مدت باعث می شود که صرفا حرف نزده باشیم بلکه نتایج و پشتوانه های علمی در خصوص مسائل مختلف دیزباد داشته باشیم. در دیزباد پتانسیل زیادی برای پژوهش در حوزه های مردمشناسی، محیط زیست، زمین شناسی، مطالعات فرهنگی، توریسم و گردشگری و جامعه شناسی وجود دارد که هر کدام از این ها می تواند باب های زیادی را بر توسعه دیزباد اعم از توسعه گردشگری و توسعه پایدار باز کند.


نظرات 1 + ارسال نظر
رضا پنج‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 08:38 ب.ظ

با سلام .پیشنهاد خوبیست اما باید مقدمات و هماهنگی لازمهم صورت بگید .فرض بر انتخاب پایان نامه با موضوع تاریخ و پیشینه ومذهب در دیزباد ایا شما عزیزان حاضرید همکاری کنید و برا مستندات علمی و تاریخی که خودتان میگویید سند ارایه دهید بنا به تجربه شما وبزرگان و مسئولان امر در دیزباد حالا چه اسماعیلی و غیر اسماعیلی از دادن کوچکترین منبع علمی و یا سند با شناختی که از شخص دارین دریغ میکنید فقط اطلاعات مستند هم در اختیار نمیگذارین حتی یک کتاب چاپ داخل کشور رو در اختیار پزوهشگر نمیگذارین و حاضر به پذیرش مصاحبه نیستین خدا به داد اون بدبخت برسه که پایان نامه با این موضوع بردار همه این حرفها مستند و از روی تجربه می باشد .پیشنهاد غیر عملی و رویایی است .موفق باشید

درود بر شما. از نقدی که نوشتید متشکرم. وقتی یک اقدام از مدخلی رسمی و قانونی مثل شورای اسلامی انجام شود، قطعا اعتماد مردم را بیشتر خواهد داشت و در نتیجه این اشکالاتی که شما می فرمایید پیش نمی آید.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد