دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.
دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.

پاک سازی دیزباد توسط حامیان محیط زیست

«دیزباد وطن ماست»- صبح روز جمعه 18 اردیبهشت ماه جمعی از حامیان محیط زیست نیشابوربرای پاکسازی محیط زیست دیزباد به دیزباد آمدند.
به گزارش دیزباد وطن ماست، حافظان طبیعت سبز و طرفداران محیط پاک و زیبا، جاده ساحلی آروین را پاکسازی کردند.
در ادامه به داخل روستا آمده و اماکن اصلی را تمیز کردند. حدود ساعت 12 ظهر به محل جماعتخانه آمده و مورد استقبال دیزبادی ها قرار گرفتند.
در محل جماعتخانه و در جمع مردم، مسئول شورای دیزباد ضمن خیر مقدم مجدد از این عمل نیکو و اندیشه زیبای طرفداران محیط زیست نیشابوری تقدیر نموده و ابراز کرد: درهای دیزباد همیشه به روی این انسان های شریف، فدا کار و طبیعت دوست باز است و ما با روی گشاده از آنها استقبال می کنیم.
در پایان این دوستان نهار را در جمع مردم در محل جماعتخانه صرف کردند.
گفتنی است در اردیبهشت ماه سال گذشته نیز این گروه به دیزباد آمدند و منطقه مسکونی دیزباد را پاک سازی کرده بودند.
شورای اسلامی و دهیاری دیزباد طی پیامی از غلامعلی رحمانی و شهین میرشاهی به مناسبت تهیه آش نذری  روز جمعه تقدیر و تشکر نموده و آرزوی سلامتی، تندرستی و موفقیت اعضای خانواده اشان را از خداوند بزرگ کرده است. 
فعالیت پاکسازی دیزباد پس از شورای چهارم، تا حد زیادی وابسته به همکاری های سازمان مدیریت پسماند شهرداری نیشابور بوده است. تلاش های این سازمان برای ساماندهی به امور حیواناتی که امکان آلوده سازی محیط را برای دیزبادی ها داشتند قابل تقدیر است. امیدواریم که این همکاری ها همچنان باقی بماند تا بتوانیم اطمینان حاصل کنیم که توسعه دیزباد نتیجه اش از بین رفتن فضاهای طبیعی نمی شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد