دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.
دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.

نشست مشترک شوراهای اسلامی دیزباد و حصار

«دیزباد وطن ماست»- ساعت 20 مورخه 18 فروردین جلسه مشترک شوراها، دهیاران و نمایندگان دامداران دو روستا در منزل حسن حصاری (باقر) در روستای حصار برگزار شد.

به گزارش دیزباد وطن ماست، در این نشست عبدالله حصاری عضو شورای اسلامی حصار ضمن خیر مقدم، هدف از برگزاری جلسه را تشریح و ابراز امیدواری کرد که این جلسات در سال های آینده نیز برگزار شود.

سپس مسئول شورای اسلامی دیزباد مسائلی را پیرامون حفظ و احیاء مراتع و اهمیت تعادل دام و مرتع در ایجاد محیط زیست مطلوب و پایدار عنوان نمود و اظهار کرد ادارات منابع طبیعی و حفاظت محیط زیست شهرستان نیشابور بر این موضوعات بسیار حساس بوده و عملکرد ما را مورد ارزیابی قرار می دهند.

در پایان قرارداد مکتوبی بین دو روستا منعقد گردیدکه در آن مرزهای مراتع دو روستا که در سال گذشته تعین شده بود مجددا مورد تایید قرار گرفت و مقرر شد این مرزها در تعلیف دام ها مورد احترام قرار گیرد و به هیچ عنوان تجاوزی صورت نگیرد.

در صورتی که هر یک از طرفین این حدود را نقض کنند، دامدار خلافکار از طریق همکاری شوراها و دهیاران دو روستا به اداره منابع طبیعی و حفاظت محیط زیست نیشابور معرفی خواهند شد. 

گفتنی است در بهار سال گذشته قرارداد مشابهی بین دو روستا منعقد شده بود.  


 


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد