دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.
دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.

معصومه ابتکار: «روستای دیزباد الگویی نمونه برای روستاهای کشور است»

«دیزباد وطن ماست»- صبح روز یک شنبه دوم فروردین ماه94، معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور وارد دیزباد شد.

به گزارش دیزباد وطن ماست، در این بازدید مهندس صالحی مدیر کل حفاظت محیط زیست استان خراسان رضوی و تعدادی دیگر از مقامات استان و شهرستان حضور داشتند.

ابتکار ساعت 9 صبح به دیزباد وارد شد و در سر مزار مورد استقبال شورای اسلامی، دهیاری، شورای مشورتی و جمعی از اهالی قرار گرفت.



در این بازدید مهندس کردی مسئول شورای اسلامی دیزباد گزارشی از فعالیت های شورای اسلامی دیزباد در مسیر توسعه پایدار، حفاظت محیط زیست، بهره گیری از سرمایه اجتماعی و توسعه آموزش بومی ارائه داد. 


معاون رئیس جمهور ضمن تبریک سال نو در زمینه های مختلف در سخنان خود با اشاره به بزرگی کار انجام شده در دیزباد گفت: «روستای دیزباد الگویی نمونه برای روستاهای کشور است.»

در پایان مراسم تابلو های عکسی از مناظر روستای گردشگری دیزباد به دکتر ابتکار تقدیم و متقابلا عیدی سال نو توسط ایشان به مردم دیزباد اهدا شد.

گفتنی است این دیدار با هماهنگی شورای اسلامی دیزباد صورت گرفت و امیدواریم که نتایج آن را در آینده نزدیک شاهد باشیم.

پس از پایان این مراسم همگی به محل دفتر شورا رفته و از نمایشگاه عکس و اسناد تاریخی و فرهنگی دیزباد بازدید کردند.


معصومه ابتکار در پایان برنامه از بوستان پیش تختگاه دیزباد بازدید کرد. معاون رئیس جمهور و هیئت همراه ساعت 11 دیزباد را ترک کردند. 


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد