دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.
دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.

طرح هایی برای دیزباد داده شوند که به آنها نیاز است

«دیزباد وطن ماست»- این داستان طرح ها در دیزباد یکی از داستان هایی است که تاریخ طولانی دارد. به ویژه برخی از دیزبادی ها که ایده پردازان خوبی هستند، طرح هایی می دهند که فوق العاده هستند اما نه برای دیزباد!

موضوع دیگری که در مورد طرح ها در دیزباد وجود دارد این است که هرکس طرحی می دهد باید خودش اجرا کند و دیگران عموما ایستاده اند تا ببینند که طرح با چه ایراداتی اجرا می شود. این مساله در بسیاری از مناطق متداول است.

مساله این است که یکی از مسائل عمده در ارائه طرح، مطالعه زیر ساخت ها، شرایط فرهنگی، امکانات و شرایط، هزینه فرصت و مقوله های اینچنینی است که در بسیاری از طرح ها لحاظ نمی شوند.

بنابراین بسیاری از طرح ها در دیزباد شکست می خورند، چون ارائه یک طرح نیازمند یک دانش جامع در مورد کانتکست و بافتی است که آن طرح قرار است در آنجا اجرا شود.

اکنون که دیزباد در شرایط توسعه پایدار قرار دارد باز هم امکان این وجود دارد که افرادی طرح هایی را برای توسعه پایدار دیزباد مطرح کنند، اما باید توجه داشته باشند که این طرح ها حتما موارد فوق را در نظر داشته باشند.



نظرات 1 + ارسال نظر
ح.گنجعلی سه‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 10:32 ق.ظ

سلام همان طور ک در بالا اشاره کردید طرحی ک داده میشود خود افراد مسیول باید انجام دهند تا الگویه سایرین شوند.شما ب عقب نشینی خانه مباشر دهیار دیزباد اقای رضا گنجعلی توجه کر ده اید ک شورای قدیم ک مورد انقاد شدید بوده در روبرویه ان اقای حاج علی اکبر گنجعلی را چقد عقب نشینی داده اند.و این اقا فقط۸۰سانت عقب نشینی کرده و تجاوزاته بسیاری هم کرده اول اصلاح را از خودتان شروع کنید لطفا

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد