دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.
دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.

اقدامات اولیه شورای اسلامی و دهیاری در توسعه دیزباد

«دیزباد وطن ماست»- شورای اسلامی و دهیاری دیزباد پس از 15 ماه کار شبانه روزی اقدام به ارائه گزارش جامع از فعالیت های خود کردند. این گزارش که در روزهای آتی منتشر می شود در بردارند مهمترین فعالیت هایی است که شورا جهت رسیدن به توسعه پایدار در دیزباد به ثمر رساند.

به گزارش دیزباد وطن ماست، رئوس افکار اعضای شورا و دهیاری برای توسعه دیزباد از اهمیت بسزایی برخوردار است که به همین جهت، بخش هایی از این افکار را در این نوشتار در میان می گذارم.


اقدامات اولیه شورای اسلامی و دهیاری دیزباد


  • بهره گیری از خرد جمعی: شورای اسلامی عقیده دارد که توسعه دیزباد افکاری بلند و حرکتی جامع  و همه چیز نگر می طلبد، لذا  سعی کرده ایم همواره سمت و سوی فعالیت هایش را با استفاده از خرد جمعی و بهره گیری از رویکردهای متفاوت و گاها متضاد انجام دهد.
  • مردم مداری در کارها: شورای اسلامی سعی کرده است در ابعاد فرهنگی، زیست محیطی، عمرانی، بهداشتی، امنیتی، اجتماعی، ورزشی، گردشگری، علمی و آموزشی، اقتصادی، معنوی، اداری، کشاورزی و بر حول محور مردم مداری حرکتی موزون داشته باشد.
  • اجرای برنامه های زیربنایی: شورای اسلامی دیزباد پیش از شروع فعالیت خود دو برنامه مهم را اجرا کرده است. 
  • تصویب و سوگند تعهد میثاق نامه: نخست درنشستی با حضور اعضاء خانواده شورا میثاق نامه ای تهیه و به امضاء رسید. در این  میثاق نامه بر تعهد و پایبندی آنها بر صداقت و درستی، همکاری و همیاری، برابری سخن و عمل، شفافیت امور، شور و مشورت با یکدیگر و همچنین با صاحب نظران، تلاش درجهت ارتقاء وحدت و همدلی مردم تاکید شده است.
  • برگزاری جلسه مسجد دیزباد: دومین برنامه گردهم آیی بزرگی اجرا شد که طی آن مردم، بخشدار، مسئولان نیروی انتظامی و جهاد کشاورزی بخش در محل مسجد دیزباد دور هم جمع شدند. در این برنامه که همگی به صرف شام مهمان شخصی اعضای شورا بودند، پس از تودیع با اعضای محترم شورای پیشین، رئوس برنامه های مهم شورای جدید برای چهار سال پیش رو تشریح شد.

نظرات 1 + ارسال نظر
hassan جمعه 30 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 05:23 ب.ظ http://tanhaeebakhoda313.blogfa.com

احسنت

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد