دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.
دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.

ارتقاء کیفیت آموزش مدرسه شقایق های دیزباد

«دیزباد وطن ماست»- افزایش کیفیت آموزش و پرورش موضوع نشست روز چهارشنبه دوم مهر ماه در محل دفتر شورای اسلامی دیزباد بود. 

به گزارش دیزباد وطن ماست، این جلسه با حضور محمدی کارشناس آموزش ابتدایی و سوقندی مدیر مجتمع آموزشی، آموزگار مدرسه شقایق های دیزباد، اولیای دانش آموزان، اعضای شورای اسلامی و دهیار دیزباد، تعدادی از معلمین عضو شورای مشورتی و تنی چند از معلمان بازنشسته برگزار شد.


نخست گزارش کوتاهی از عملکرد یک ساله مدرسه ارائه شد؛ و سپس از کمک های مالی صاحبان صنایع و دیزبادی های داخل و خارج از کشور تشکر گردید.

مرمت و بازسازی ساختمان مدرسه، تجهیز مدرسه به اینترنت، تهیه لوازم التحریر و وسایل کمک آموزشی، لباس فرم و همچنین تقبل شرکت نان مزرعه بر تغذیه یک ساله بچه ها از جمله مواردی است که نام برده شد.


در ادامه جلسه، همگی بر ارتقای کیفیت آموزش و پرورش تاکید داشتند؛ که سرانجام تصمیماتی به شرح زیر اتخاذ شد.


1-     با توجه به تغییر روش های تدریس در سال های اخیر و تخصصی شدن آن ها مقرر شد از معلمین شاغل دیزبادی که این دوره ها را در پایه های مختلف گذرانیده اند درخواست شود که در صورت تمایل ساعاتی از اوقات فراغت خود را به صورت افتخاری در اختیار مدرسه قرار داده و در هر پایه ای که تخصص دارند از آن ها برای کلاس های جبرانی استفاده شود.

2-     آموزش و پرورش بخش، دو مربی جدید علاوه بر مربی قبلی به مدرسه شقایق ها اضافه می کند. یک نفر مربی پرورشی در هفته یک روز و همچنین یک نفر مربی از سرگروه های آموزشی که جزء بهترین معلمین هستند و آن نیز هفته ای یک روز به منظور تشکیل کلاس های جبرانی و تقویتی به دیزباد اعزام گردند.

 

3-     معلم فعلی مدرسه در روزهای سه شنبه دو شیفت کار کند و در واقع با این تصمیمات بسیار خوب، فراگیران ما در هفته از یک روز آموزش بیشتر نسبت به تمام کشور برخوردار خواهند شد.

گفتنی است در پایان از محمدی و سایر مسئولان آموزش و پرورش بخش زبرخان تقدیر و تشکر به عمل آمد.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد