دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.
دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.

انتقاد مجدد حمیدرضا گنجعلی از دیزباد وطن ماست و شورای دیزباد

«دیزباد وطن ماست»-حمیدرضا گنجعلی، شخصی که ادعا می کند دیواری که بر سر راه مردم کشیده است، نباید خراب می شده، در پیامی دوباره، انتقادی جدید را از دیزباد وطن ماست و شورای اسلامی دیزباد مطرح کرده است.

وی در انتقاد خود خطاب به رئیس شورای اسلامی دیزباد نوشته است: «طرح هادی روستایی متعلق به محدوده دیزباد است. نه محدوده خارج از منطقه مسکونی دیزباد. لذا این کار شما نقص اصل مالکیت شخصی افراد  و بی قانونی محض است و بر این اساس شما نمی توانید یک سانتی متر  از زمین کسی که رضایت نداشته باشد را برای راه بگیرید.» وی می افزاد: «شما می توانید کل دیزباد را بگردید ببینید کسی عقب نشینی کرده است یا نه؟»

وی با اشاره به نمونه ای از خدمات که به مرور تبدیل به عادت شده اند افزوده: «نمی شود به زور کسی را با مصوبات و به اسم کار عوام پسندانه مجبور به وقف کرد زیرا اجبار در وقف معنایی ندارد.»

وی در انتها نوشته است: «به همان میزان ملکی که از هر کس به عنوان پارکینگ برای راه داده می شود و جزء ملک فرد است باید به او زمین داده شود تا شخص راضی شود.»

گنجعلی می گوید: «با این کار مالکیت خصوصی منع نمی شود؟؟؟ این اصل قانون مدنی کشور است در زمینه ی مالکیت فرد حقیقی.»



گنجعلی از تغییرات محتوای متنش و از حذف نام ها در متن منتشر شده که توسط سردبیر دیزباد وطن ماست ایجاد شده نیز انتقاد کرده است. وی از این کار با نام «سانسور» یاد می کند و می گوید: «شما باید اسامی را درج کنید تا آن افراد تنبیه شوند.»

در پاسخ این دوست خوب دیزبادی که اکنون کمی عصبانی هستند باید بگویم: دیزباد وطن ماست به هیچ عنوان عبارتی رکیک که در شان مردم و مسئولان دیزبادی نیست را منتشر نمی کند و این چیزی است که به عنوان یکی از قاعده های اساسی این سایت همواره مورد توجه قرار داشته است. بنده تنها متعهد به انتشار مواردی هستم که به نفع مردم دیزباد و در جهت توسعه زیرساخت ها و توسعه پایدار دیزباد است. اگر حضرتعالی راه مردم را دیوار کرده اید و دیوارتان توسط شورای اسلامی دیزباد خراب شده است و آنوقت سناریویی خیالی از توهم توطئه برای آگاهی مردم دیزباد نوشته اید، بنده خودم را متعهد به درج آن نمی دانم. 

در عین حال برخی از نکاتی که ذکر کردید کاملا به جا بود و نیاز بود که پاسخ داده شود و من آنها را منتشر کردم و از بابت نگارش آنها از شما تشکر می کنم و روابط عمومی شورای اسلامی دیزباد نیز خود را موظف به پاسخگویی دانست و به مسائل مطرح شده پاسخ داد و فکر نمی کنم دیگر، محلی از ابهام وجود داشته باشد.


نظرات 10 + ارسال نظر
nilo شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:46 ق.ظ

salam aghay GANJALI gahi ovghat ansan bayed ghalbi be vosete daryaha dasht..............mikham vaset mesali bezanem..............aya shoma serd khone sibe MOHAMMAD ISMAEEL TAJER midoni kojas..............tanore MOHAMMAD HOSEIN YOSEFALI midoni dar akhtiyare tamame mohel bod......hamsaye behesabe khodesh kare nik anjam dade..........navodonesho az semte koche ke bod be poshte serd khone avaz kerden.........onheme zahmete poli kharj kard pederem binetije hata hanoz benayi tokarish tamom neshode divare poshti bekhatere ab navodone tenor omad vaset serd khone.........chera chon hamsaye bifeker be khodesh feker mikerd.....ab az koche mireft ne ro poshte bome ma.....pederm 2 beradero ghalben nebekhshid..........vali hichi negoft.........der sorefti ke mitones nonvayi mono beroshon bebende..............inkaro nekerd........hala in rahe hame astefade mikonen..........foghesh 4 sang jabeja shode........vali dos darem beri serd khonma ro bebini albate in male salha pishe...........bezi moghe khobe gozesht mon bishter bashe........age melketon poshtesh be kohe zamin az koh begirin..........hame ma refteni hastim.............hala mibini 2 berader ham reften......zire kharvarha khak.......ma hame mehmonim...........cheghad khobe in lehazati ke mehmonim.......ba aramesh rohi bashim........hich vaght donbale chender ghaz nerom .........aslesho hefz kon........khoda yaret beradere ziz javone man..........bayed sene kami dashte bashi ..........inshalah seni azat begzare tajrobet bishter mishe.....doroste ja jash bayed adem haghesho begire........bezi jaha ham bayed az haghesh begzere.............feker kon be dizbad komak mali kerdiii

نیلوفر خانم من واقعا تحت تاثیر یادداشت شما قرار گفتم. بسیار عالی بود و امیدوارم جناب گنجعلی نیز آن را مطالعه کنند.

فرزند البرز شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:27 ق.ظ http://zoohoor-mahdi.blogfa.com

وب خوبی داری داداش امیدوارم موفق باشی یه سری هم به وب همشهریت بزن خوشحال میشم

فرزند البرز یکشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:02 ق.ظ http://zoohoor-mahdi.blogfa.com

من لینکت کردم توهم مارو لینک کن

لینک شدید.

میرشاهی یکشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:40 ق.ظ

اقای گنجعلی من جزء مالکین بازه چپ هستم ودیدم که دیوار شما در راه مردم وممر عام گذاشته شده واقدام شورا را بسیار بجا می دانم مگر غیر از این بوده که راه اصلی دیزباد راهی مالرو بوده و باغ حداقل دویست نفر تخریب شده وشما هر روز با ماشین خود از انجاعبور می کنید چرا شما به دنبال حقوق انها نیستید و حالا به خاطر 5 متر مربع ، زمین واسمان را به هم دوخته اید این حرف های شما را همه می دانند ولی دیزبادی هاعمران وابادی دیزباد را با 5 متر مربع زمین نمی فروشند قدری فکر کنید ودورتر ، از جلو پایتان را نیز ببینید .

درود بر شما.

nil دوشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:56 ق.ظ

dizayne in khone shebihe khoneha inglisis...........jalebe..............

اینجا را به اصطلاح دالان یا دلون می گویند. جالب بود.

حمیدرضا گنجعلی یکشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:53 ب.ظ

سلام اقایی ک فقط نوشتن کارته و هیچ چیزی از قانون نمیدونی ما راه مردم رو دوست عزیز دیوار نکردیم پس اول بفهم بعد تهمت بزن اوناییک شما سنگشونو ب سینه میزنی میدونن ک دارن چیکار میکنن این افراد اصلا اصول شهروندی رو زیر سوال بردن.شما هم اصلا حقی نداری از چیزی ک خبر نداری براش نظر بدی وظیفته فقط مطالب منو بدون تحریف در سایت قرار بدهی و کاملا اماده ام ک شما رو ببرم و توجیح کنم ک کجا ما راه مردم رو دیوار کشیده ایم.شما یک طوری مطلبو منتشر کردین ک انگار ما خاطی بودیم.ما عقب نشینی باغو انجام دادیم و ردشم دیوار گزاشتیم و هیچکسم نمیتونه مجبور کنه ک حقمونو نگیریم.
ما زیاد کار عمرانی انجام داده ایم و برو وببین ک این شورا هر چی ب نفع خودشه انجام میده بنده خدا محمد میرشاهی طالب شازده یک باغ داشت فقط چون راه نداشت و محیط زیست هم اجازه نمیداد راه بزنه فروخت ک دهیار خرید و راحت قانونا براش نقض شد و راه زد.
هر وقت اقای دهیار رد خونه ک کنده و دومترم تجاوز کرده رو پارکینگ کرد و کار عوام پسندانه انجام داد بقیه هم همین کارو انجام میدن برادر من باید بزرگتر الگویه حرکت باشه ن الگویه تجاوز ب حریم و خاطی گری بازم بگم یا بسه همشون واقفن ک این کارارو انجام داده اند.اقای عادل میرشاهی اقای مهندس کردی ما رو ب اتاق شورا بردن و گفتن خودتون کار خیر کنین و بزارین پارکینگ عمومی بشه ما هم حرفشو رد کردیم برای حق انسانهارو ازشون بگیرن تو دیزباد رسم شده ک ادمو ب رودرواسی بگیرن و تا از حقش بگزره ک اصلا اینطور نیس.
خبرگزار شورا اینو بدون ک حق دادنی نیس بهت بدن باید تلاش کنی بدستش بیاری.







من الله توفیق حمیدرضا گنجعلی,

حمیدرضا گنجعلی یکشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:06 ب.ظ

نیلوخانم گل ما اصلا مخالف عمران نیستیم اما زوره ک بزرگان ده کلی از حقشون میتونستن بدن اما ندادن.
پاسخ ب شما اقای میرشاهی شما جلو چشمتونو میبینی ما هم جز دویست نفر بودیم ک عقب نشینی کردیم و اینو بدون اقای دهیار دیوار بالای باغ ماست و اصلا حاضر نیس ک یک سانت از دیوار مخروبه اش را خراب کند و میگوید خرج دارد.تو نفست بنده خدا از جای گرم میاد بیرون یا نفعی تو این قضیه داری اینا مهم نیس برام اما بدون تا کی باید زیر راه ضرر کنه از باغایه ما ب بعد برو ببین کی عقب رفته و فنس نزاشته ها؟؟
دیوار ناصر کردی خراب شده راهو به کال انداختن اونم لطف کن ببین ک تا۱۶/۵/۱۳۹۳رییس شوارامون اصلا خبر نداشت.من ب اطلاعشون رساندم.برو برادر من از مال خودت ببخش برای کسی هم نظر نده.چشمت عقب نشینی مارو ندیده 5متر مربع رو دیدی اره متاسفم برایه همه با این شرایط و افراد دورو در دیزباد دیزباد تا۳۰۰۰هم پیشرفت نخواهد کردبا هو پرستی و دست دست کردن و تایید هم بجایی نمیرسیم

حمیدرضا گنجعلی یکشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:38 ب.ظ

باید ب یک جایی انتقاد کرد ک ذینفع نباشه نکه سایتی ک مال خود شوراست کسی هم نمیگوید ماست من ترشه امیدوارم سانسورچی خسته نباشی.فقط در فضایه سایبری مطالب را طوری قلمداد نکنید ک خوب محض بنظر برسه کلا انتقاد از خودتونم قبول کنین

بهنام یکشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 12:18 ب.ظ

آقای گنجعلی ، بزرگترین مصیبت برای یک انسان این است که نه سواد کافی برای حرف زدن و نوشتن ودرک کردن داشته باشد ونه شعور لازم برای خاموش ماندن

گنجعلی چهارشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 06:43 ب.ظ

چند روز پیش درسایت دیزباد وطن ماست،سیر می کردم و داشتم اخبار مربوط به زادگاهم را مرور می کردم چشمم به نقد و انتقاداتی افتاد. در دل بسیار خشنود شده و به فرهنگ مردم خوبم آفرین گفتم که اینچنین آزادانه مسائل را نقد و بررسی می کنند. دراین میان بسیار جالب بود که دهیار وطنم هم مورد نقد قرار گرفته بود. از این آزادی سخن به خود بالیدم و ضمنا بسیار کنجکاو شدم، بر آن شدم که خود شاهد این نقد و انتقاد باشم. بر این باور پرسان پرسان محل خانه سازی دهیار عزیزم را پرسیدم تا ببینم که چطور دهیار که خود مجری قانون است قانون شکنی کرده و دیوار خود را 2متر جلوتر و در محل کوچه اصلی و محل عبور ومرور گذاشته ،چون به محل خانه رسیدم خشکم زد وتعجب کردم و تمام خوشیها و رویا هایم برسرم خراب شد، زیرا در آنجا تنها زمینی را دیدم که هنوز ساخته نشده بود چه برسد جلوروی یا عقب روی داشته باشد. با خود گفتم ای وای بر من، وای بر مردم من که زبانزد هستند که حرف آنها سند است، چطور هم وطن من به خود اجازه داده که چنین چیزی را در سایت بنویسد که صحت نداشته است. به من و فرهنگ من و مردم عزیز من اینچنین توهین کردن روا نیست
آزادی خوب است، آزاد سخن گفتن خوب است، نقد و انتقاد خوب است، اما راست، درست، صادقانه، مستند
بسیار برای خود که به فرهنگ دیزباد می بالیدم متاسف شدم
انشاء اله تکرار نشود.
نویسنده: رحمانی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد