دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.
دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.

دیزبادی ها به خرابکاران و شکارچیان تذکر دهند، لطفا!!!!

پیام رسمی شورا: این توصیه ها برای نگاه داشتن محیط زیست بکر دیزباد ضروری به نظر می رسید که شورای دیزباد در پیام خود  به مردم دیزباد ارائه کرده است.

- لذا تقاضای ما از عموم مردم اعم از زن و مرد این است که در مقابل این قبیل افراد (افرادی که در دیزباد به شکار می پردازند یا گیاهان دارویی را به میزان زیاد جمع آوری می کنند) که تیشه بر ریشه دیزباد می زنند  بی تفاوت نباشند،  مسئولانه عمل کنید که فردا خیلی دیر است.

- انشاالله شورای اسلامی با کمک ادارات و ارگان های ذیربط و ایجاد پست نگهبانی جلوی این کارها را خواهد گرفت.

- علاوه بر نگهبان در آینده ای نزدیک تعدادی از دیزبادی ها به عنوان همیار اداره منابع طبیعی و اداره محیط زیست انتخاب و برای آنها کارت شناسائی عکس دار صادر خواهد شد، از عموم مردم تقاضا میشود ضمن همکاری کامل با این آقایان، هر گونه تخریب مراتع و یا شکار حیوانات و پرندگان وحشی را به شورا و این آقایان اطلاع دهند.

- با توجه به هماهنگی به عمل آمده با اداره منابع طبیعی و اداره محیط زیست نیشابور، قرار است برخی ارتفاعات مرزی و خط راس های دیزباد با روستاهای چناران، ازغد، مغان، پیوه ژن جزء مناطق حفاظت شده بینالود اعلام گردد و در مناطق خاص تابلو نصب گردد. این کار فواید خاص خود را دارد که انشاالله در آینده توضیح خواهم داد.

- در ارتباط با حفظ منابع طبیعی و محیط زیست به زودی با شورای اسلامی روستا های همجوار جلسه خواهیم گذاشت و موضوعات فی مابین را  بررسی خواهیم کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد