دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.
دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.

شاید نورمحمدی سرزده به دیزباد هم بیاید

خبرگزاری فارس خبری از بازدیدهای سرزده مسئولان فرمانداری استان خراسان رضوی را منتشر کرد. در این خبر آمده است:


گروه استانها / حوزه خراسان رضوی91/07/04 - 12:45شماره: 13910704000639


مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری خراسان‌رضوی:

نیاز واقعی روستاها در بازدیدهای سرزده چشمگیر می‌شود

 مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری خراسان‌رضوی گفت: نیاز واقعی روستاها و واقعیت مشکلات مردم در بازدیدهای سرزده چشمگیر می‌شود.

 

به گزارش «دیزباد وطن ماست» به نقل از خبرگزاری فارس، اسماعیل نورمحمدی صبح امروز و در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: براساس برنامه بازدیدهای سرزده هفتگی دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری خراسان‌رضوی، تاکنون از دهیاری‌های استان‌های خراسان‌رضوی به صورت سرزده بازدید کردیم.


وی ادامه داد: روستاهای امان‌آباد، پیوه‌ژن، رباط‌سمنگان ، سمسرای‌علیا از بخش نصرآباد، روستاهای رونج و چاه مزار علیا از بخش مرکزی شهرستان تربت جام و دیزباد پائین از روستاهایی بوده که تاکنون ضمن بازدید از آنها و ارائه توضیحات از سوی کارشناس فنی دهیاری‌های بخش به بررسی پروژه‌های در حال انجام آنها پرداخته‌‌ایم.


مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری خراسان‌رضوی گفت: مقصد بعدی که بازدید کردیم روستای درخت‌سپیدار بود که این روستا جزو روستاهای فاقد دهیاری بخش است و با حضور در این روستا بر اساس تدبیر دفتر امور روستایی و شوراها اعتباری در قالب اعتبارات دهیاری معین به این روستا اختصاص پیدا کرده است.


نورمحمدی بیان‌ کرد: موضوع مشکلات مطرح شده در این بازدیدها توسط مسئولان بخش با همکاری دفتر امور روستایی و شوراها پیگیری و جمع‌بندی می‌گردد و امیدواریم در راستای این اقدام مشکلات روستاهای خراسان‌رضوی را به حداقل برسانیم.


وی خاطرنشان‌کرد: دهیاران موظف‌ هستند گزارش تخلفات ساختمانی در سطح روستاها را از طریق سلسله مراتب اداری به کمیسیون ماده 99 مستقر در دفتر امور روستایی و شوراها اعلام نمایند تا بتوانیم مشکلات آنها را در اسرع وقت برطرف نمائیم.


مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری خراسان‌رضوی در ادامه با اشاره به تشکیل کمیته انتصابات در دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری، افزود: تشکیل این کمیته در راستای ارزیابی توانایی و آشنایی دهیاران با قوانین و اجرای شاخص‌های ارزشیابی است.


نورمحمدی تصریح کرد: توسعه و پیشرفت واقعی روستاها در گرو حضور جوانان با انگیزه و نخبه روستایی در جریان فعالیت‌های روستاها است.


وی با تاکید بر فرآیند توسعه و پیشرفت روستایی تصریح کرد: توسعه روستایی شامل  طیف وسیعی از فعالیت‌های گوناگون توانمندسازی است که تمام نیروهای فعال آن علی‌الخصوص جوانان در فعالیت های مختلف شرکت کرده و جایگاه خود را در نظام توسعه روستاها باید ایفا کنند.


بعید نیست که به زودی این مسئولین گرامی به روستای دیزباد نیز سرزده مراجعه کنند. امیدواریم که اعضای محترم شورای و دهیار محترم دیزباد برای ورود مسئولین آماده باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد