دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.
دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.

آگاهی از قوانین شورا، الزامی برای هر دیزبادی

اساسا وقتی انسان از قوانین حاکم بر جامعه ای که در آن زندگی می کند آگاه باشد، با بینش بهتری عمل می کند. اعضای جدید شورای منتخب مردم دیزباد علیا نیز به زودی فعالیت خودشان را آغاز می کنند. شاید در دوره های پیشین نسبت به این دوره به دلیل کمبودهای زیرساختی از قبیل جاده آسفالت، لوله کشی آب و تلفن همراه، دیزباد تا این اندازه مورد توجه قرار نگرفته بود.

انتخاب مهندس کردی به عنوان یکی از اعضای شورای دیزباد و حضور دیزبادی ها در صحنه تلاش و فعالیت برای عمران دیزباد، به اعتقاد من سرآغاز گام های موثری خواهد بود که روستای دیزباد را به محلی امن و توسعه یافته چه از نظر کشاورزی و چه از نظر بافت روستای و توریسم و گردشگری مبدل خواهد کرد.

اما پیش از آنکه بخواهد هر اتفاقی در این زمینه ها بیافتد، هم تمام روستاییان و هم اعضای جدید شورا بایستی از چارچوب ها و اختیارات قانونی خودشان مطلع باشند تا بتوانند با تاسی به فرمایشات رهبر معظم انقلات و اصول قانون اساسی و عرف حاکم بر مملکت حرکت های مناسبی در جهت ایجاد تعادل و توسعه ی پایدار انجام دهند.

«دیزباد وطن ماست» به همین منظور متن قوانین شورا را که در سایت «وزارت کشور» قرار داده شده بود را در تارنما قرار می دهد، با این امید که ضمن آگاهی از این اصول بتوانیم به موفقیت های چشمگیری در دولت اعتدال دست یابیم.


دانلود متن کامل قوانین شوراهای اسلام (دیزباد)

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد