دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.
دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.

جانبازان عزیز کشورمان قجغر دیزباد را فتح کردند

خبرگزاری دولتی فارسی در متنی کوتاه از فتح قله قجغر دیزباد توسط جانبازان و ایثارگران داد. این خبر با عنوان «مسئول نمایندگی بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس خبر داد: فتح قله 3 هزار متری قوچ‌گرد!!! نیشابور توسط جانبازان و ایثارگران» در خبرگزاری فارس درج شده است.

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی بنیاد حفظ آثار دفاع مقدساز نیشابور از فتح قله 3 هزار متری قوچ‌گرد نیشابور توسط ایثارگران، جانبازان و رزمندگان نیشابوری خبر داد.

 

سید ابوالقاسم نوری پیش از ظهر امروز و در حاشیه برنامه کوهنوردی ایثارگران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای جذب جوانان به ارزش‌ها، مساجد و بسیج باید به تفریحات سالم توجه جدی صورت گیرد.


وی یکی از راه‌های جذب جوانان توسط منافقان در اوایل انقلاب را همین ورزش کوهنوردی دانست و یادآور شد: بسیاری از جوانان کشور توسط همین تفریحات به انحراف کشیده شدند.


عضو گروه کوهنوردی صابرین در رابطه با برنامه کوهنوردی ایثارگران بیان داشت: 103 نفر از جانبازان، رزمندگان، بسیجیان، فرهنگیان و گروه‌های کوهنوردی نیشابور قله دو هزار و 950 متری قوچ‌گرد واقع در روستای دیزباد علیا از توابع بخش زبرخان نیشابور را فتح کردند.


نوری اضافه کرد: در این برنامه گروه‌های کوهنوردی پایگاه مقاومت بسیج شهید مدنی به نمایندگی از بسیج، آموزشگاه نظامی شهید هاشمی‌نژاد، صابرین (پیشکسوتان دفاع مقدس)، قمر بنی‌هاشم(جانبازان)، فرهنگیان، معرفت(اساتید دانشگاه آزاد)، امام صادق(ع) و تیم کوهنوردی شهرستان نیشابور حضور داشتند.


جالب است که هر خبر جدیدی از کوهنوردان می شنویم نام قله قجغر به نوعی تغییر کرده است. «دیزباد وطن ماست» نام «قجغر» را به خبرنگاران عزیز توصیه می کند. همچنین امیدواریم در آینده به کوهنوردان عزیز و به ویژه ایثارگران و جانبازان گرانقدر امکاناتی ارائه شود که بتوانند از فضاهای موجود در Dizbad بیشتر استفاده کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد