دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.
دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.

دیزباد در روزنامه خراسان

   روزنامه خراسان از بازدید مسوولان از دیزباد علیا خبر می دهد.

صفحه R02 جامعه (رضوی) ، شماره سریال 17139 ، تاریخ انتشار 870904
نیشابور، صادقی- در ادامه دیدارها و حضور مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی در مناطق روستایی،فرماندار نیشابور به همراه جمعی از مسئولان ضمن بازدید از پروژه های عمرانی و آب رسانی آخرین روستای شهرستان و بخش زبرخان، از نزدیک با مردم خونگرم این روستا دیدار کرده و به بررسی مشکلات آنان پرداختند.

 سیدجلال هاشمی فرماندار نیشابور در جمع مردم این روستا با اشاره به اهداف دولت نهم ، در دستور کار بودن اساس خدمتگزاری بدون منت و رسیدگی به روستاها و حضور ٢٥ مدیر شهرستانی در روستایی با قریب ٣٠٠ نفر جمعیت را پیامی برای خدمت رسانی به مردم دانست. در این دیدار اهالی روستا نیز به بیان نظرات و مشکلات خود پرداختند و مدیران ادارات راه و ترابری، آب و فاضلاب روستایی و جهاد کشاورزی پس از پاسخ گویی به سوالات درخصوص رفع برخی از مشکلات اهالی قول مساعدت و همکاری دادند. روستای دیزباد علیا دورترین روستای شهرستان نیشابور در بخش زبرخان جمعیتی بالغ بر ١٢٣ خانوار را در خود گنجانده است. این روستا به خاطر شرایط خاص اقلیمی و آداب و رسوم خاص خود به عنوان یکی از مناطق جذب گردشگری شهرستان محسوب می شود.اهالی این روستا ٤ شهید و ٣ آزاده تقدیم انقلاب کرده اند.
نظرات 4 + ارسال نظر
ناشناس پنج‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 05:23 ق.ظ

سلام وبلاگت فوق العاده است ،فقط کاش چند تا عکس می گذاشتی تا بیشتر ما رو می بردی تو حال و هوای دیزباد!!!

حمید پنج‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 05:26 ق.ظ http://www.revenj.blogfa.com

با سلام،
سایت جالبی است و اطلاعات مفیدی دارید. استفاده کردم.
ضمنا اگه دوست داشتید می توانید در مورد برخی اماکن تفریحی و گردشگری شهرستان تربت جام بنویسید می توانید از وبلاگ معرفی روستای رونجنیز استفاده کنید.
موفق باشید.

علی میرشاهی پنج‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 05:32 ق.ظ

عادل عزیز سلام با اینکه تا به حال از نزدیک ندیدمت اما به واسطه کارهات و فعالیتهای جالبت میشناسمت. وقتی به کامنت نوشته هات نگاه می کنم و عدد 0 رو می بینم، می اندیشم که چرا باید اینطور باشه و خودمون از کارهای خودمون استقبال چندانی نداشته باشیم. سری هم به کانترت زدم... خلاصه اینکه اگه موافقی بیا اول فکری کنیم به حال این بی تفاوتی ها.

[ بدون نام ] دوشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:25 ب.ظ

آقای علی میرشاهی شما صحیح می فرمائید اما بی تفاوتی خیلی بهتر از معضل گوئیست . ببینید بعضی ها چقدر Cheap می نویسند . انگار توی مهمونی هستند و خلاصه خیلی سرخوشند. البته با نظر شما دوست عزیز کاملا" موافقم.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد