دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.
دیزباد وطن ماست

دیزباد وطن ماست

سایت رسمی روستای دیزباد علیا (بالا) از توابع شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی ایران.

عکس دیزباد

 
 
 
وبلاگ دیزباد وطن ماست در نظر دارد تا مجموعه ای از عکس های قدیمی و جدید دیزباد را به نمایش در آورد و از این رو از تمام هموطنان دیزبادی تقاضا می شود تا عکس هایتان را به آدرس ایمیل Dizbad@gmail.com ارسال کنید تا با نام خودشان در وبلاگ خودتان در تارنمای «دیزباد وطن ماست» منتشر شود.
نظرات 1 + ارسال نظر
parisa mirshahi دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 02:32 ب.ظ http://iranianstp.blogfa.com

درود...وبلاگتونو چن وقتیه که میخونم.من دانشجوی رشته ی انسان شناسی ام.دو سه باری اومدم روستای دیز باد و از نزدیک باطبیعت و ساکنین اونجا آشنایی دارم. ولی متاسفانه به علت دوری مسافت و اینکه من هنوز وارد رشته ی انسان شناسی نشده بودم فقط به عنوان یه گردشگر وارد این مکان شدم.بخاطر علاقه مندی خاص خودم نسبت به محل پدری خودم،میخوام روی این روستا کار کنم. عکس های این روستا در دسترسم نیس.اگه امکانش هس ،میخواستم ازتون درخواست کنم عکسایی که میذارین تو وبلاگتون بدون ویرایش برام ایمیل کنین تا بتونم تو مونوگرافی ای که دارم از این روستا در میارم استفاده کنم.
تشکر

سرکار خانم پریسا میرشاهی
متاسفانه من تمام آرشیو عکس هایم به جز تعداد معدودی با دیزباد وطن ماست، واترمارک شده است. اما اگر به پست های اولیه ام مراجعه کنید می توانید عکس های خوبی دریافت کنید. همچنین دوستان عزیزم در شورای اسلامی احتمالا عکس های خوبی در اختیار قرار دارند که شاید بتوانند در اختیارتان قرار دهند.
امیدواریم که چنانچه دوستان شورا این منابع را در اختیارتان قرار دادند، امانت داری را در ارجاع به منبع رعایت کنید.
ضمنا لطفا این پیام را در آخرین پست قرار دهید تا دوستان روابط عمومی به شما پاسخ دهند.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد